یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امریکا بداند اگر مصالح مردم کشورهای عراق و افغانستان نبود و ایران در چارچوب مشخص شده همکاری نمی‌کرد امروز آنها تابوت‌های بیشتری از سربازان آمریکایی را داشتند.

به گزارش سلام نو، محسن کوهکن  در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه ایران اظهار کرد: این از عجایب روزگار است که یک کشور ارتش قانونی و نیروی نظامی کشوری را جزء سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد. قطعاً جمهوری اسلامی ایران به این اقدام واکنش نشان خواهد داد.

وی افزود: اگر ارتشی جزو سازمان‌های تروریستی قرار گیرد باید با برخورد واقع بینانه عملکرد ۳۰ – ۴۰ سال اخیر ارتش آمریکا در نقاط مختلف را ارزیابی کرد و آنها را در این فهرست قرار داد.

این نماینده مجلس ادامه داد: با این اقدام آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران، قطعاً مجلس برای دفاع از سپاه ورود خواهد کرد و با شدت بیشتری با این اقدام مقابله به مثل می‌کنیم.

کوهکن یادآور شد: آمریکا باید به سوابق چند سال گذشته خود برگردد و ببیند اگر مصالح مردم کشورهای عراق و افغانستان نبود و ایران در چارچوب مشخص شده همکاری نمی‌کرد امروز آنها تابوت‌های بیشتری از سربازان آمریکایی را داشتند.

وی در پایان گفت: حال که آمریکایی‌ها دست به چنین بازی خطرناکی زدند، برای جمهوری اسلامی و خصوصاً مجلس دفاع از سپاه حیثیتی است و از هر اقدامی علیه آمریکا استفاده خواهیم کرد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید