۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
کد خبر: 12095320

افزایش رودخانه کارون در مقطع اهواز به دلیل سیلاب های بالادست در روزهای اخیر سبب بروز مشکلاتی در سیستم آب و فاضلاب این شهر شده است.

به گزارش سلام نو، یک منبع آگاه گفت: پس زدگی فاضلابهای اهواز و نگرانی بسیار بالای شهروندان اهوازی علت برکناری کریمی بوده است.

رسول صالحی مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب خوزستان نیز گفت:در حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آبفای استان خوزستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز منصوب شد.

افزایش رودخانه کارون در مقطع اهواز به دلیل سیلاب های بالادست در روزهای اخیر سبب بروز مشکلاتی در سیستم آب و فاضلاب این شهر شده است.

پس زدگی فاضلاب در خیابان های اهواز به ویژه مناطق پردیس، گلستان ، کیان ، کیان آباد و کیانپارس سبب نارضایتی شهروندان از عملکرد آبفای اهواز شده است.

روز گذشته نیز با حضور مسئولان آبفا، شهرداری و مسئولان بهداشت جلسه ای درخصوص پس زدگی فاضلاب در فرمانداری اهواز برگزار شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز امروز اظهار داشت: در اهواز نگران بالازدگی های متعدد فاضلاب با حجم بالا در مناطق متعدد و مرکزی و پرتردد هستیم و دیروز در نشست هماهنگی مدیریت بحران با محوریت فرمانداری اهواز، اقداماتی در دستور کار آب و فاضلاب اهواز قرار گرفت.

سید مهدی حسینی زاده افزود: با شروع مدارس و بازگشایی ادارات و افزایش ترافیک و تردد و تماس مردم با ماندابهای فاضلاب، احتمال طغیان بیماری های روده ای به شدت افزایش می یابد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید