بسیاری از افراد این پرسش را مطرح می کنند که کدام غذاها را نباید با یکدیگر خورد زیرا میل کردن برخی از مواد غذایی با یکدیگر برای بدن بسیار مضر است 

بسیاری از افراد این پرسش را مطرح می کنند که کدام غذاها را نباید با یکدیگر خورد زیرا میل کردن برخی از مواد غذایی با یکدیگر برای بدن بسیار مضر است و می تواند آسیب های فراوانی به بدن افراد وارد کند که نتیجه آن اختلال در بدن آن هاست که گاهی اوقات تأثیراتی که این اختلالات به همراه دارند چندین سال بعد به صورت بیماری های مختلفی بروز خواهند کرد.

به طور مثال برخی از حکمای طب ایرانی معتقد هستند که مصرف کردن همزمان برخی از غذاها با یکدیگر باعث به وجود آمدن بیماری می شود.

به طور مثال مصرف کردن ماست با هر نوع و هر مقداری از گوشت باعث به وجود آمدن لکه های پوستی می شود.

مصرف کردن سرکه و یا انواع «شور و ترشی» که از سرکه به وجود می آیند همراه با برنج باعث ایجاد کولیت و درد شکم می شود که اگر این موارد رعایت نشوند در طول سال ها خود را بروز می دهند و برای افراد مشکلاتی را به وجود می آورند.

خربزه با عسل از دیگر مواد غذایی هستند که افراد از مصرف همزمان آن ها باید بپرهیزند زیرا برای آن ها خطرناک است.

کله پاچه با انگور را نباید همزمان با یکدیگر مصرف کرد زیرا باعث آسیب رساندن به سلامتی افراد می شود.

پنیر و بادام از دیگر مواد غذایی هستند که نباید همزمان مصرف شوند.

شیر جزء نوشیدنی های مفید برای بدن است اما نباید با مواد غذایی چون حبوبات، ترب، سبزیجات خام، شیره خرما، گوشت و ماهی تازه مصرف شود زیرا برای سلامتی بدن مضر است.

سرکه یا انواع شور و ترشی که با سرکه ساخته می شود نباید با مواد غذایی چون برنج، ماش، حلیم مصرف شود زیرا ترکیب نامناسبی هستند و به بدن ضرر می رسانند.

از مصرف فرآورده های لبنی با ترشیجات و انواع آلو باید پرهیز کرد زیرا برای سلامتی بدن مضر هستند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید