رییس شورای شهر شیراز از تشکیل کمیته حقیقت یاب علل و زمینه های سیل چند روز اخیر این شهر که طی ده دقیقه 18 نفر از هموطنان را به کام مرگ کشانید، خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد که کمیته حقیقت یاب شورای اسلامی شهر شیراز در فرصت زمان مناسب نظرات کارشناسی را به صحن علنی شورای شهر ارائه کند.

60231

رییس شورای شهر شیراز گفت: کمیته ویژه حقیقت یاب با حضور پنج عضو شورای اسلامی این شهر تشکیل شده که از یک روز پس از حادثه سیل شیراز در حال بررسی علت موضوع است.

سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به حادثه سیل اخیر شیراز افزود: اظهار نظر در مورد علت حادثه کار ساده‌ای نیست بنابراین تیم‌های کارشناسی از شهرداری و استانداری، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی منابع طبیعی، دانشگاه‌های شیراز و وزارت راه و شهرسازی و مهندسان مشاور فراخوانده شده‌اند تا با بررسی ابعاد موضوع، نظر کارشناسی خود را به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز ارائه کنند.

دستغیب با انتقاد از برخی اظهارات درخصوص علل حادثه سیل دروازه قرآن گفت: برخی افراد مسئول و غیر مسئول در لحظه بروز سیل اظهارات شتابزده‌ای داشتند که هیچ مبنای علمی و قضایی ندارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر شیراز از انتقاد منصفانه استقبال می‌کند، افزود: اجازه نخواهیم داد حقی از مردم ضایع شود و با هر کس در انجام ماموریت خود قصور داشته باشد، برخورد کرده و به مردم معرفی خواهیم کرد اما این نباید به فرصتی برای اغراض سیاسی افراد ورشکسته منجر شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید