۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 11017299

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت حملات موشکی مقاومت از غزه به سرزمین های اشغالی، سفر خود به واشنگتن را نیمه تمام رها کرد.

به گزارش سلام نو، تارنمای روزنامه صهیونیستی 'جروزالم پست' افزود: نتانیاهو در جریان ویدئو کنفرانسی برای نشست سالانه 'آیپک' در واشنگتن گفت که از زمان پایان عملیات نظامی اسرائیل در جنگ 2014 غزه، تخریب این میزان از تاسیسات حماس بی سابقه بوده است.

وی که این ویدئو کنفرانس را از تل آویو برای حضار در نشست آیپک ارائه می داد، اضافه کرد که اسرائیل آماده انجام اقدامات بیشتر است و هر کاری لازم باشد را برای دفاع از خود انجام می دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت حملات موشکی مقاومت از غزه به سرزمین های اشغالی، سفر خود به واشنگتن را نیمه تمام رها کرد.

به گزارش جروزالم پست، یک مقام دیپلمات صهیونیستی گفته که نتانیاهو در ارتباط مداوم با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر است و دستور ادامه حملات به غزه را داده است.

این مقام صهیونیستی افزود که هرگز هیچ گونه توافق آتش بسی با حماس صورت نگرفته و این شایعه توسط تلویزیون حماس پخش شده است.

وی اضافه کرد: حملات به زیرساخت های حماس از جمله دفتر 'اسماعلی هنیه' خیلی شدید بود و ویرانی بر اثر این حملات از جنگ سال 2014 در غزه بیشتر است.

نتانیاهو همچنین در ادامه سخنرانی خود برای آیپک با اشاره به تصمیم آمریکا برای برسمیت شناختن بلندی های جولان تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی گفت: جولان برای دفاع از اسرائیل ضروری است./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید