وزیر بهداشت در پستی در فضای مجازی نوشت: نخستین گروه پیک امید کانون پرورش فکری به مناطق سیل زده اعزام شد و برنامه های خود را با قصه گویی، کتابخوانی و انواع فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان آغاز کرد. تلاش می‌کنیم با مداخله در بحران از تلخی کام کودکانمان بکاهیم.

به گزارش سلام نو، سید محمد بطحایی در پست اینستاگرامی خود نوشت: «دستور داده‍‌ ام مدارسی هم که دچار مشکل شده اند به سرعت برای بازگشایی مجدد آماده شوند. مدیران کل نوسازی و آموزش و پرورش استان پیگیر هستند.

نخستین گروه پیک امید کانون پرورش فکری به مناطق سیل زده اعزام شد و برنامه های خود را با قصه گویی، کتابخوانی و انواع فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان آغاز کرد.

تلاش می‌کنیم با مداخله در بحران از تلخی کام کودکانمان بکاهیم».

بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.

با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.

سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید