شهردار منطقه 15 درباره معضل سد معبر گفت: معضل سد معبر در شهر تهران فراگیر شده است لذا حل این معضل نیازمد همکاری نیروی انتظامی، شهرداری تهران ، مراکز قضایی و دادستانی است.

به گزارش سلام نو، با هدف پیگیری مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و سعی می‌کند در اسرع زمان به پیگیری موارد اعلامی بپردازد.

معضلی به نام سد معبر میوه فروشان است که شهروندان تهرانی در منطقه 15 و در محله مشیریه اعلام کردند که برخی از مغازه‌داران به هیچ وجه به حد و مرز مغازه‌های خود راضی نیستند و از پیاده ‌روها نیز برای فروش میوه استفاده می‌کنند و بعضا هم با وانت‌ها بخشی از خیابان را مسدود و موجب افزایش ترافیک می‌شوند.

در این خصوص وحید محمدی شهردار منطقه 15  اظهار داشت:‌معضل سد معبر در شهر تهران فراگیر شده است. در گذشته در جنوب تهران بود و در حال حاضر شمال تهران هم درگیر خود کرده است.

وی افزود: برای حل این معضل باید نیروی انتظامی، شهرداری تهران ، مراکز قضایی و دادستانی گرد هم آیند و اقدامات لاز را برای حل این معضل انجام دهند.

شهردار منطقه 15 گفت: بعضی از این خودروها که اقدام به فروش میوه می‌کنند پلاک‌هایشان مخدوش شده و پلاک مخدوش جرم محسوب می‌شود و پلیس راهور باید در این خصوص اقدام کند.

محمدی افزود: معضل سد معبر در محور شهرزاد و محله افسریه در منطقه 15 حادتر است و در صورت اعلام شهروندان می‌توانیم با همکاری دادستانی و پلیس شهربان مستقر بگذاریم تا هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

وی افزود:‌در هر صورت ما برای برخورد نیاز به حکم دادستانی داریم و پلیس نیز باید حضور داشته باشد تا این ماشین‌ها را که موجب سد معبر و ایجاد ترافیک شده‌اند به پارکینگ منتقل کند./فارس

کد خبرنگار: ۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید