«حمید استیلی» مدیر تیم ملی امید در تلاش است تا شرایطی ایجاد کند که با رسیدن نیمه نخست فروردین ماه 98 شرایط به گونه ای فراهم کند تا مسابقات از ورزشگاه دستگردی به آزادی تغییر کند.

به گزارش سلام نو،دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید در حالی از روز گذشته (شنبه) با حضور 20 بازیکن درآکادمی ملی فوتبال آغاز شده است که چهار بازیکن از تیم فوتبال سایپا، امید نورافکن، مهدی نوراللهی و الهیار صیادمنش از تیم استقلال و علی کیخسروی دروازه‌بان سپاهان در این تمرین غایب بودند. قرار است بازیکنان تیم استقلال پس از مصاف مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به جمع سایر بازیکنان اضافه شوند.

حدود 44 سال از آخرین باری که تیم فوتبال ایران به المپیک راه یافته می گذرد و بازی های 1976 میلادی در شهرمونترال کشور کانادا آخرین حضور تیم ایران در این آوردگاه جهانی بود. با این حال امیدهای ایران این روزها خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های مقدماتی صعود به المپیک 2020 توکیو آماده می کنند ولی گویی همیشه باید مشکلاتی سر راه موفقیت تیم زیر 23 سال ایران وجود داشته باشد.

زمین های تمرین بی کیفیت وعدم حضور بیشتر بازیکنان در اردوها که به دلیل اجازه ندادن باشگاه ها به آنها است، بخشی از گرفتارهای این تیم است. این در حالی است که اردوی قبلی تیم امید فقط با حضور11 بازیکن برگزار شد تا غیبت تعداد زیاد آنها منجربه لغو اردو از سوی سرمربی کروات تیم امید شود.

البته «حمید استیلی» مدیر این تیم در تلاش است شرایط را برای انجام بازی های تیم امید که قرار است نیمه نخست فروردین ماه 98 در تهران برگزار شود به گونه ای فراهم کند تا مسابقات از ورزشگاه دستگردی به آزادی تغییر کند.

همچنین «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران از باشگاه سایپا خواسته است بازیکان مورد نظر را در اختیار تیم امید قرار دهد. ولی باشگاه سایپا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که بازیکنانش را در اختیار تیم امید نخواهد گذاشت.

قراراست علی کیخسروی از فردا (دوشنبه) به جمع سایر بازیکنان اضافه شود و صیادمنش نیز که به دلیل مصدومیت همراه تیم استقلال به قطر نرفته است، عصر امروز در آکادمی فوتبال حاضر و تحت نظر پزشکان تیم امید معاینه می شود./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید