بلغارستان، قبرس، گرجستان، هند و ترکیه به عنوان پنج کشور ارزان و جذاب برای مهاجرت

مهاجرت پدیده مهم و قابل بحثی است که در این سالها بیش از هر پدیده‌ای مورد توجه بوده است. فارغ از بررسی ابعاد گوناگون مهاجرت آنچه مسلم است در این روزها بسیاری از مردم به ویژه جوانان در پی مهاجرت هستند.

به گزارش سلام نو، بسیاری از کسانی که به فکر مهاجرت هستند در تلاش هستند تا ارزان ترین کشورهایی که مهاجر می پذیرند و در آن شرایط زندگی مناسب است را پیدا و برای اقامت در آنجا اقدام کنند. در ادامه 5 کشور ارزان که مهاجرت به آن راحت تر است با توضیحاتی مختصر آمده است:

بلغارستان:

بلغارستان کشوری کوچک و بی حاشیه در جنوب شرقی اروپا است که با وجود اینکه چهاردهمین کشور بزرگ اروپا است جمعیتش کمتر از تهران است. مهاجرت به نسبت کشور ارزانی است و برای مهاجرت هزینه زیادی نمی خواهد. ضمن اینکه بلغارستان گزینه خوبی هم برای سفر تفریحی است.

قبرس:

جزیره زیبای قبرس در این سالها پذیرای بسیاری از مهاجران از کشورهای مختلف بوده است. برای دریافت اقامت در این کشور باید ملکی به ارزش حداقل ۳۰۰٫۰۰۰ یورو در این کشور خریداری کرد. نرخ پایین جرم در این کشور و وضعیت خوب بهداشت در قبرس باعث شده خیلی ها قبرس را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کنند.

گرجستان:

کشور ارزان و زیبای گرجستان چند سالی است مقصد خیلی از مردم ایران برای مهاجرت شده است.طبیعت فوق العاده زیبای شهرهای گرجستان به ویژه تفلیس به عنوان پایتخت این کشور از دلایل اصلی رشد و توسعه گردشگری این کشور است. سالانه بسیاری از مردم در سراسر دنیا برای دیدن جاذبه های طبیعی گرجستان به این کشور سفر می کنند.

هند:

هند را می توان یک کشور عجیب و غریب دانست که در آن انواع آدم‌ها با فرهنگ های مختلف و با سطح مالی مختلف وجود دارند. بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت دارند هند را از آن رو انتخاب می کنند که این کشور شرایط خوبی برای تحصیل افراد دارد. اگر بتوانید با آداب و رسوم خاص کنار بیایید هند از کشورهای مقرون به صرفه برای مهاجرت است.

ترکیه:

هر چند اخیرا همسایه غربی ایران یعنی ترکیه دیگر کشور ارزان سال های پیش به شمار نمی رود اما هنوز هم یکی از کشورهایی است که مانند گرجستان مهاجران زیادی از ایران را پذیرای خود است. این کشور که از سه طرف به دریا منتهی است درآمد فوق العاده خوبی از گردشگری دارد و سالانه مهاجران زیادی را به خاطر کار و تحصیل می گیرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید