افزایش قیمت خودرو در حالی رخ داده که نارضایتی افکار عمومی از خودروسازان نیز اوج گرفته و تغییری هم در کیفیت خودروها صورت نگرفته که این خود می‌تواند به نارضایتی‌ها دامن بزند.

به گزارش سلام نو، بازار امروز خودرو حکایت از روند صعودی قیمت‌ها دارد به نحوی که امروز خانواده پراید شاهد رشد ۱ تا ۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومانی و خانواده پژو ۲۰۶ با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت‌ها روبه روست.

قیمت خودرو ها در هفته‌های اخیر به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است؛ وضعیت به گونه‌ای شده که هر فرد عادی اگر قیمت خودرو های داخلی را صرفاً طی یک هفته اخیر دنبال کرده باشد از افزایش قیمت خودروها حتماً شوکه و شگفت زده شده است و کسی هم پاسخگو نیست!

بر اساس نرخ‌های جدید در بازار، قیمت اکثریت خودروها با افزایش مواجه شده و برخی از خودروها تا ۲۸ میلیون نیز گران شدند؛ البته نکته تاسف برانگیز این است روند صعودی افزایش قیمت خودرو از هفته به روز و از روز به ساعت تغییر کرده است. بر این اساس نمی‌توان دقیقاً پیش بینی کرد قیمت فلان محصول در ساعات و روزهای آینده دقیقاً چقدر خواهد بود.

این افزایش قیمت در حالی رخ داده که نارضایتی افکار عمومی از خودروسازان نیز اوج گرفته و بسیار بعید هم است تغییری در کیفیت خودروها رخ داده شود؛ از سوی دیگر بسیاری از افراد که قبلاً خودروهای پیش فروش ثبت نام کردند نیز خودروهای خود را دریافت نکرده‌اند و همچنان منتظر هستند.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت پراید ۱۱۱  به کانال ۴۷ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۹۷ میلیون تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۴ میلیون تومانی قیمت ۹۳ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

علاوه بر این سمند EF7  با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۸۷ میلیون تومان، چانگان با افزایش ۷ میلیون تومانی با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان و دنا با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت خودرو های داخلی در بازار آزاد:

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید