شادی برنامه امشب برای رسانه ملی باشد که هنوز برخی از مدیران و معاونان آن در خواب غفلت به سر می برند اما این را بدانید که جای دوری نمی رفت اگر یک امشب ایرانیان را نمی خنداندید مثل همیشه که چشمانشان پر از گریه است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: دو روز گذشته بود که اتوبوس حاملِ رزمندگان سپاه، پس از مأموریت مرزبانی خود در مسیر خاش-زاهدان مورد هدف انتحاری قرار گرفتند و بیش از ۲۷تن از آن ها شهید و ۱۳تن دیگر مجروح شدند.

شهدای این حادثه تروریستی، لاله های لشکر ۱۴امام‌حسین(ع) اصفهان بودند که شب جمعه ۲۶بهمن ماه سال ۱۳۹۷ پس از نماز مغرب و عشاء وداع با این مدافعان وطن خواهد بود.

در پی این حادثه تروریستی، دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان با انتشار این متن، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷و۲۸بهمن ماه را در استان اصفهان عزای عمومی اعلام کرد.

در متن وی چنین نوشته شده است:

«در پی شکست استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی در جشن ۴۰سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، تروریست های تکفیری وابسته به نظام سلطه و استکبار جهانی برای تلخ نمودن کام مردم ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از فرزندان غیور و سلحشور لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند. لذا بدین مناسبت همزمان با تشییع پیکر پاک شهدا در اصفهان و شهرستان ها، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در استان عزای عمومی اعلام می گردد. به قطع و یقین این تحرکات مذبوحانه هرگز عزم راسخ ملت ایران بویژه ملت شریف و انقلابی این استان را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد ساخت.»

پس از این اتفاق ناگوار بسیاری از چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی-هنری به این موضوع واکنش نشان داده و پیام تسلیت منتشر کردند.

این درحالی ست که بسیاری از افراد به پخش برنامه«ادا بازی» خندوانه از شبکه نسیم و نظارت نکردن آقای علی عسگری به این موضوع واکنش نشان داده و نسبت به آن اظهار ناراحتی و تأسف کردند.

در کشوری که حدود بیست و هفت نفر از جوانانش برای حفظ حریم وطن پرپر شدند و در گوشه ای از این کشور خانواده های شهدا  با دل های داغدیده و چشم هایی اشک بار هنوز افتخار می کردند که جان فرزندانشان در راه حفظ کشور فدا شده است قهقهه ی خنده ها از شبکه ی رسانه ملی ای پخش می شود که به راحتی ممنوع الکار، ممنوع الپخش و هزاران ممنوعیت های دیگری در دستور کار خود قرار می دهد.

اصفهان، شهری که خرازی، کاظمی، حججی ها داده، نقطه ای از این کشور است که امشب غریبانه برای لاله هایش گریست و تفاوت ها را مشاهده کرد.

جناب آقای علی عسگری!

کاشان نه تنها برای اصفهان بلکه برای ایران است و امشب  شادی نمی خواست که شادیِ امشبِ خندوانه به این شهر هدیه شد. کاشانی که خود در این حادثه لاله های زیبایش را به ایران هدیه کرد.

شادی برنامه امشب برای رسانه ملی باشد که هنوز برخی از مدیران و معاونان آن در خواب غفلت به سر می برند اما این را بدانید که جای دوری نمی رفت اگر یک امشب ایرانیان را نمی خنداندید مثل همیشه که چشمانشان پر از گریه است.

کد خبرنگار: ۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    عالی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید