مسؤول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش از تمدید ثبت نام در انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش تا روز جمعه ۱۹ بهمن خبرداد.

به گزارش سلام نو، اصغر حصیری مسوول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش از تمدید زمان ثبت‌نام کاندیداها در انتخابات نمایندگان معلمان در شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۹ بهمن‌ماه خبر داد.

وی افزود: کاندیداها از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه می‌توانند اطلاعات نامی خود شامل عکس و محورهای تبلیغاتی را برای یکبار ویرایش کنند.

مسوول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش با اشاره به زمان برگزاری انتخابات اظهار کرد: تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته(اعم از آموزشی، اداری، دانشجو معلم و...) می‌توانند از روز شنبه ۲۷ بهمن تا روز جمعه ۳ اسفندماه با استفاده از سایت و یا اپلیکشن سینا، از طریق درگاه انتخابات شورای عالی با ورود به صفحه مربوط به استان محل خدمت خدمت خود و مشاهده اسامی کاندیداها، بر اساس سهمیه استان به داوطلبین مورد نظر خود رأی دهند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید