در ادامه ژاپن بود که توانست توپ و میدان را دست بگیرد ولی باز هم این سردار بود که بازی را چرخاند و با شوت فنی خود با دو لایی به بازیکنان ژاپن توانست خطرناک‌ترین موقعیت بازی را ایجاد کند.

سلام نو – گروه ورزش: ایران و ژاپن از ساعت 17:30 دقیقه امروز در حالی به مصاف هم رفتند که ایران مهدی طارمی یک از زهردارترین مهاجم‌های خود را در اختیار نداشت.

به گزارش سلام نو، ژاپن در حالی به مصاف ایران آمد که در 33 بازی اخیر خود در جام ملت های آسیا از سال 2000 تنها یک بار شکست خورده است و آن هم شکست 3-2 مقابل عربستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2007 بوده است.

در مقابل بازی ایران با ژاپن صدمین بازی کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران است، 100 بازی ای که 60 درصد آن با پیروزی همراه بود و 87 درصدش بدون شکست بوده.

بازی امروز در حالی آغاز شده که مثل چند بازی گذشته ایران در دقایق نخست تحت فشار بود و حتی ژاپن یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم داشت.

در دقیقه اول بازی ارسال خطرناک شیباساکی از روی سر بازیکنان عبور کرد و در دستان بیرانوند جای گرفت.

بعد اما این وحید امیری بود که با ضربه سر پاس فرار خوبی به آزمون داد و سردار توانست یک موقعیت خطرناک خوب ایجاد کند.

در ادامه ژاپن بود که توانست توپ و میدان را دست بگیرد ولی باز هم این سردار بود که بازی را چرخاند و با شوت فنی خود با دو لایی به بازیکنان ژاپن توانست خطرناک‌ترین موقعیت بازی را ایجاد کند.

پس از این نیمه اول به آرامی سپری شد تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد تا هر دو تیم با آرامش نسبی به رختکن بروند.

تنها ده دقیقه از نیمه اول بازی گذشته بود که پاس اوساکو به تاکومی مینامینو رسید و توپی که به علت غفلت دفاع ایران رها شد و مینامینو با یک ارسال  اوساکو در موقعیت قرار داد تا با یک ضربه سر گل اول ژاپن به ثمر برسد.

تنها ده دقیقه بعد از این گل بود که ژاپن روی هند مدافع ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد و یویا اوساکو توانست دومین گل خود و ژاپن را ثمر برساند.

در نهایت در دقایق پایانی بازی ژاپن روی یک ضد حمله توانست گل سوم را به ایران بزند و ایران را از این دوره رقابت‌ها حذف کند.

در حاشیه:

بیش از 10 هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه هزاع بن زاید العین حضور دارند و جو استادیو کاملا در اختیار هواداران ایرانی است.

در دقیقه 14 زمانی که داور استرالیایی به سود ژاپن اعلام خطا کرد، اشکان دژاگه به تصمیم او معترض شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید