ایلان ماسک گفت: من یک بیگانه هستم و شواهدی مبنی بر تایید بیگانه بودنم را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارم.

ادعای جدید ایلان ماسک: من فضایی هستم؛ مدارک را منتشر می‌کنم!

به گزارش سلام نو به نقل از سیتنا، ایلان ماسک در حالی که افکار خود را در مورد رابطه بین انسان‌ها و هوش مصنوعی در رویداد Viva Tech به اشتراک می‌گذارد، ادعا می‌کند که یک بیگانه است و قول می‌دهد که مدرکی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

آیا ایلان ماسک یک بیگانه است؟ این چیزی است که او ادعا می کند. ماسک طی مصاحبه ای در رویداد Viva Tech، کاری را انجام داد که همه را با ترکیبی از شوخ طبعی و جسارت سرپا نگه داشت. ماسک که به‌خاطر پست‌های عجیب و غریبش در شبکه‌های اجتماعی و نظرات غیرمتعارفش شناخته می‌شود، وقتی مجری برنامه به شوخی گفت که برخی فکر می‌کنند او ممکن است یک بیگانه باشد، همه چیز را پذیرفت؛ ماسک با چهره ای صاف و برقی در چشمانش، این موضوع را پذیرفت!

مجری از ماسک پرسید: «بعضی از مردم بر این باورند که تو یک بیگانه هستی.» و او پاسخ داد: «من یک بیگانه هستم» که مجری با خوشحالی گفت که ماسک اکنون کشف شده است.

ماسک گفت: «بله، من مدام به مردم می گویم که یک بیگانه هستم، اما هیچ کس مرا باور نمی کند».

ماسک می داند چگونه مکالمه را جذاب نگه دارد، چه او در مورد ساخت تونل در زیر لس آنجلس توئیت کند یا یک ماشین را به فضا بفرستد، همیشه چیزی را در سر می پروراند که شما را متعجب می کند، «آیا او جدی است»؟ این بار، ادعا می کند که یک بیگانه است و قول می دهد که مدرک را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

جهان منتظر است ببیند که آیا او این بار در حال بازی کردن نقش یک کلاهبردار است یا فقط به دنبال سرگمی است؟

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید