اگرچه اصفهان دارای تعداد بسیاری زیادی هتل‌های سنتی و مدرن است، اما در این مطلب تلاش شده است به‌طور اجمالی برخی از بهترین هتل‌های این شهر معرفی شوند.

معرفی بهترین هتل های اصفهان

با شروع فصل بهار و آغاز شدن ایام تعطیلات، اصفهان به‌واسطه جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی که دارد در ایام نوروز میزبان تعداد بی‌شماری گردشگر و مسافر است. به همین علت اقامتگاه‌های فراوانی در این شهر تدارک دیده شده که گردشگران بتوانند با هر سلیقه‌ای به‌راحتی یک محل اقامت مناسب را برای خود رزرو کنند. شما با مطالعه این مطلب می‌توانید با تعدادی از بهترین هتل‌های اصفهان آشنا شوید، بنابراین، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های شهر اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهرهای ایران است که هتل‌های آن از لحاظ زیبایی و قدمت نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته‌شده هستند. در این بخش با برخی از این هتل‌ها آشنا خواهید شد.

هتل پنج ستاره عباسی

هتل عباسی ۵ ستاره اصفهان در یکی از کاروانسراهای بسیار قدیمی و با قدمت ۳۰۰ ساله واقع شده است. این هتل یکی از زیباترین هتل‌های شناخته‌شده ایران در سطح بین‌المللی است. هتل عباسی دارای یک ساختمان قدیمی است که با معماری اصیل و بسیار زیبا توجه هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کند. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۵۱ به شکل امروزی خود بازسازی و مرمت شده است.

هتل عباسی، هتل قدیمی با ۲۲۵ اتاق و ۱۱ تالار برای برگزاری جشن‌ها و کنفرانس‌های مهم است. همچنین در این هتل در کنار حفظ زیبایی و اصالت بافت سنتی آن، برای رفاه بیشتر مهمانان یک سری امکانات رفاهی مدرن در آن تدارک دیده‌شده است. از جمله این امکانات می‌توان کافه، رستوران و چایخانه، استخر، سونا و جکوزی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات، صرافی و فروشگاه را نام برد.

معرفی بهترین هتل های اصفهان

هتل چهار ستاره پارسیان کوثر

هتل کوثر یا هتل کوروش سابق یکی از هتل‌های چهار ستاره اصفهان با چشم‌انداز زاینده رود است. این هتل با ۲۲۵ باب اتاق در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در حاشیه زاینده‌رود ساخته شده است. هتل پارسیان کوثر اگرچه دارای قدمتی پنجاه ساله است، اما این هتل به واسطه زیبایی منحصربه‌فرد و خدمات رفاهی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، همچنان در رده یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شهر اصفهان است.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل پارسیان کوثر که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد شامل: خدمات ورزشی (استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار و سالن بدنسازی) خدمات عمومی مانند فروشگاه صنایع‌دستی، فروشگاه صنایع نقره و فیروزه، کافی نت، اتاق چمدان، اینترنت، حمام ترکی، سالن ماساژ، رستوران‌های سنتی و بین المللی داخلی هتل و رستوران‌های هتل در داخل محوطه باغ هتل نیز هستند.

هتل جلفا

یکی دیگر از هتل‌های بسیار زیبا و قدیمی اصفهان در مجاورت کلیسای ۴۰۰ ساله وانک قرار دارد. هتل جلفا اصفهان یکی از هتل‌های دو ستاره اصفهان در سال ۱۳۵۴ در محله جلفا که امروزه یکی از مدرن‌ترین محله‌های شهر اصفهان است تاسیس شد. این هتل یک هتل سه طبقه با ۲۲ باب اتاق است که آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل جلفا اصفهان دارای امکان و خدماتی رفاهی همچون اینترنت، پارکینگ با ظرفیت محدود، رستوران ایرانی، کافی شاپ، حمام، سرویس فرهنگی و ایرانی (در لابی)، صبحانه رایگان، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم تهویه، لاندری، تلویزیون، فروشگاه و غرفه است.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان یکی از هتل‌های نوین شهر اصفهان است که در سال ۱۳۷۱ افتتاح و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است. این هتل که در خیابان آمادگاه واقع شده است در واقع یک بنای ۵ طبقه با ۱۰۰ باب اتاق است. هتل سفیر در نزدیکی آثار تاریخی بی‌شماری مانند سی و سه پل، چهلستون، عمارت تاریخی هشت بهشت، مهمانسرای عباسی و پل خواجو قرار دارد.

معرفی بهترین هتل های اصفهان

هتل سفیر اصفهان نیز به واسطه خدمات و امکانات رفاهی بی‌نظیری که برای مهمانان خود درنظر گرفته است در زمره هتل‌های چهار ستاره اصفهان به شمار می‌آید. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل سفیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران بام، ترانسفر برگشت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، پارکینگ و اینترنت رایگان را می‌توان نام برد.

هتل عطار اصفهان

هتل عطار اصفهان یکی دیگر از هتل‌های بسیار مجلل و زیبای شهر اصفهان است که امروزه به‌واسطه معماری بی‌نظیر، گچ‌بری‌های ظریف و دیوارهای آینه‌کاری شده در بین گردشگران این شهر به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته شده است. هتل عطار ساختمانی با ۱۰ سوئیت مجلل دو نفره و ۲ سوئیت چهار نفره واقع در خیابان مسجد سید اصفهان است.

این هتل با وجود امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد یک اقامت شیرین و خاطره‌انگیز را برای آن‌ها رقم می‌زند. این امکانات رفاهی شامل پارکینگ، اینترنت رایگان، استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و حمام ترکی، صندوق امانات، سالن ورزشی، کافی شاپ و رستوران نیز می‌شود.

هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو یکی دیگر از هتل‌های اصفهان است که به‌واسطه معماری سنتی و زیبای خود در زمره هتل‌های چهار ستاره لوکس اصفهان قرار دارد. این هتل که در خیابان چهار باغ عباسی واقع شده است از دیگر هتل‌های بین‌المللی اصفهان است که فاصله کمی تا جاذبه‌های گردشگری مانند سی و سه پل، کاخ هشت بهشت، چهلستون و میدان نقش جهان دارد.

معرفی بهترین هتل های اصفهان

هتل عالی قاپو دارای ۱۶ واحد اقامتی با خدمات رفاهی همچون سرویس صبحانه، روم سرویس، سرویس فرنگی و حمام، تلویزیون است. از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی که این هتل برای مهمانان خود تدارک دیده است شامل رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ، مینی بار، سالن‌های کنفرانس، اینترنت نامحدود، صندوق امانات، سونا و جکوزی است.

هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان

هتل پیروزی یا هتل داریوش سابق یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر اصفهان است که در سال ۱۳۵۴ تاسیس و در ۱۳۹۶ مجددا برای افزایش کیفیت خدمات رفاهی آن مورد بازسازی گرفته است. این هتل که در ابتدای خیابان چهار باغ عباسی قرار دارد یک ساختمان پنج طبقه با ۹۵ اتاق است.

از ویژگی‌های این هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگردی و فرهنگی چون سی و سه پل، هشت بهشت، چهلستون و میدان نقش جهان است. از امکانات رفاهی هتل پیروزی اصفهان می‌توان به رستوران، پارکینگ اختصاصی، تجهیزات ویژه معلولین، خشکشویی، استخر، سونا، جکوزی و کافی شاپ اشاره کرد.

رزرو آنلاین بهترین هتل‌های اصفهان

اگرچه اصفهان دارای تعداد بسیاری زیادی هتل‌های سنتی و مدرن است، اما در این مطلب تلاش شده است به‌طور اجمالی برخی از بهترین هتل‌های این شهر معرفی شوند. از این‌رو، با توجه به شناخت به دست‌آمده از این هتل‌ها در صورتی‌که قصد سفر به شهر تاریخی اصفهان را دارید در صورت نیاز می‌توانید با کمک رزرو آنلاین از طریق سایت اسنپ تریپ از تخفیف‌های ویژه این مجموعه نیز به هنگام رزرو اتاق بهره‌مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید