تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ مقابل آرژانتین شکست خورد.

چهارمین شکست تیم ملی والیبال ایران

به گزارش سلام نو، تیم ملی ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از نخستین دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ملی‌پوشان والیبال ایران که در دیدارهای اخیر خود در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به ترتیب مغلوب صربستان، ایتالیا و کوبا شده بودند، ست نخست دیدار مقابل آرژانتین را با برتری ۲۵ بر ۲۳ پشت سر گذاشتند. در ست دوم مسابقه دو تیم رقابتی پایاپای داشتند و تا امتیاز ۲۹ همپای هم پیش رفتند، اما این ست در نهایت ۲۹ بر ۳۱ به سود آرژانتینی‌ها خاتمه یافت.

نمایش خوب شاگردان موریس موتا پائز در ست سوم، در نهایت برتری ۲۵ بر ۲۰ آنها در این ست را به دنبال داشت تا امیدوار به کسب نخستین برد خود در فصل ۲۰۲۴ لیگ ملت‌های والیبال شوند. ست چهارم مسابقه هم زیبا و تماشایی بود، البته تا جایی که ملی‌پوشان والیبال ایران از جبران نتیجه ناامید شدند و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ واگذار کردند تا ست پنجم تعیین‌کننده تیم پیروز میدان باشد.

در ست پنجم مسابقه نیز دو تیم پا پس نکشیدند و همپای هم پیش می‌رفتند، اما این ست در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود تیم آرژانتین خاتمه یافت. سرانجام آرژانتین با نتیجه ۳ بر ۲ فاتح این مسابقه شد و تیم کشورمان بدون برد هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را پشت سر گذاشت.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید