درپی وقوع آتش سوزی در یک بیمارستان نوزادان در کشور هندوستان متاسفانه شش نوزاد جان خود را از دست دادند.

مرگ دلخراش ۶ نوزاد درپی آتش‌سوزی در بیمارستان + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس هند اعلام کرد که در پی آتش سوزی در بیمارستان کودکان در دهلی ۶ نوزاد تازه متولد شده جان خود را از دست دادند.

در دومین آتش‌سوزی بزرگ هند در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمارستان کودکان در پایتخت این کشور طعمه حریق شده و ۶ نوزاد تازه متولد شده در آن جان باختند.

به گزارش گاردین، مرگ نوزادان در حالی رخ داد که حتی مردم برای نجات جان آنان وارد شعله‌های آتش شده بودند.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند، در پستی در شبکه‌های اجتماعی، این رخداد را «دلخراش» خوانده و به کسانی که نوزادان خود را از دست دادند تسلیت گفت.

سورندرا چوداری، افسر ارشد پلیس نیز در بیانیه‌ای گفت: «همه ۱۲ نوزاد تازه متولد شده از شعله‌های آتش بیرون کشیده شدند، اما زمانی که به بخش مراقبت‌های پزشکی رسیدند، شش نفر از آنها مرده بودند». گفته می‌شود اقدامات قانونی علیه صاحب بیمارستان در حال انجام است، اما جزئیات بیشتری در مورد چگونگی مرگ نوزادان ارائه نشده است.

آتش سوزی در این بیمارستان ساعاتی پس از یک آتش سوزی دیگر در پارکی تفریحی در غرب هند رخ داد که ۲۷ کشته برجای گذاشت. برخی از کشته شدگان این حادثه نیز کودک بودند.

آتش سوزی در هند به دلیل ساختمان‌سازی ضعیف، ازدحام بیش از حد و عدم رعایت مقررات ایمنی امری رایج است. از سوی دیگر، به گفته اداره هواشناسی هند، این دو آتش سوزی زمانی رخ داد که شمال هند درگیر موج گرما بود و دمای هوا در دهلی به ۴۶.۸ درجه سانتیگراد رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید