در این مطلب شاهد تصاویری از جشن آشتی کنان حامد بهداد با مسعود خان کیمیایی خواهید بود.

مراسم آشتی‌کنان مسعود کیمیایی و حامد بهداد + عکس دیده نشده

به گزارش سلام نو، حامد بهداد تصویری از خودش کنار مسعود کیمیایی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: «دیدار با جناب کیمیایی بهار 1403».

حامد بهداد تصویری از خودش کنار مسعود کیمیایی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: «دیدار با جناب کیمیایی بهار ۱۴۰۳». در این تصویر، کیمیایی روی سر بهداد دست کشیده و بهداد هم لبخندی روی لب دارد. بهداد پیش‌تر در چند برنامه سینمایی از کیمیایی گلایه کرده و گفته بود بعد از بازی در فیلم «جرم» اتفاق‌هایی افتاده که از این کارگردان دلسرد شده است. حالا انتشار این تصویر نشان از ترمیم اختلافات میان این دو هنرمند دارد.

حامد بهداد در دهه هشتاد تجربه بازی در دو فیلم «محاکمه در خیابان» و «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی را داشت. او برای بازی در فیلم «جرم»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر گرفت.

حامد بهداد در نمایی از فیلم «جرم» که تا به اینجا آخرین همکاری او با مسعود کیمیایی است. سال‌ها بعد در یک برنامه تلویزیونی از مسعود کیمیایی انتقاد کرد وتوضیح داد که به عنوان علاقه‌مند آثار کیمیایی، پس از همکاری با او سرد و مایوس شده است. او گفت کیمیایی برای درگذشت پدرش حتی یک پیام هم نداده است و منش او را با زنده‌یاد داریوش مهرجویی مقایسه کرده بود.

علنی شدن انتقاد بهداد از کیمیایی باعث شد که فریدون جیرانی هم در مصاحبه با بهداد نسبت به رفتارش در قبال کیمیایی گلایه کند. بهداد همان زمان هم مجددا تاکید کرد که دلش از کیمیایی شکسته است.

عکسی که حامد بهداد از دیدارش با مسعود کیمیایی منتشر کرده است:

قاب دیدنی از آشتی‌کنان مسعود کیمیایی و حامد بهداد

بعد از این ماجراها بارها در مصاحبه‌های بعدی با احترام از کیمیایی یاد کرد و گفت که رابطه‌اش با مسعود کیمیایی رابطه استاد و شاگردی است و چیزی جز ارادت نمی‌تواند باشد.

حالا هم با انتشار این عکس نشان داده است که هیچ اختلافی میان آنها نیست و احترام و علاقه‌اش را نسبت به این کارگردان ثابت کرده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید