رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان از کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک از داخل انباری یک واحد آپارتمان در شهر همدان خبر داد.

جاسازی بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک داخل کارتن موز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس عزیزی اظهار کرد: یک زوج سابقه دار و فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر با تطمیع یک زن اقدام به اجاره انباری منزل وی و قرار دادن محموله مواد مخدر کردند.

وی اضافه کرد: قاچاقچی حرفه ای که سابقه زندان نیز در کارنامه دارد پس از شناسایی خریداران مواد مخدر به محل اختفای موادافیونی رجوع و نسبت به برداشت بخشی از مواد برای عرضه به مشتریان اقدام می کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان افزود: آنها از کارتن موز برای مخفی کردن مواد مخدر و سرپوش گذاشتن به این موضوع همچنین حساس نشدن همسایه ها استفاده کرده بودند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف اطلاعاتی به این پرونده، در یک عملیات، نسبت به شناسایی مالک این انباری، دستگیری وی اقدام و در بازرسی از انباری این منزل مسکونی ۶۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری زوج قاچاقچی ادامه دارد گفت: ۲ ماه ابتدای امسال با اجرای ۲ هزار و ۵۵۵ عملیات، ۶۵۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان همدان کشف شد که تعداد عملیات ها ۲۶ درصد و میزان کشفیات ۴۵ درصد افزایش داشته است.

سال گذشته سه هزار و ۵۰۱ قاچاقچی فعال و خرده فروش دستگیر شدند همچنین ۶ تن و ۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سال ۱۴۰۲ کشف شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید