جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در سخنانی گفت که به کمک دفاع این کشور از رژیم صهیونیستی، بخش عمده‌ای از پهپادهای ایران به اهداف خود نرسیدند در غیر اینصورت حمله ایران، ویرانگر می‌شد.

فوری؛ بایدن: اگر دفاع ما نبود، حملۀ ایران به اسرائیل ویران‌گر می‌شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که این کشور تلاش کرد تا تنش‌ها در خاورمیانه که در مسیر عکس در حال حرکت بود، کاهش یابد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «۹۹ درصد از پهپادهایی که ایران به سوی اسرائیل شلیک کرد به کمک دفاع ما به اهداف خود نرسید در غیر اینصورت این حمله ویرانگر می‌شد».

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «به هر حمله‌ای که نیروهای ما را هدف قرار دهد، پاسخ خواهیم داد همانطور که پیشتر و زمانی که سه نظامی ما در اردن کشته شدند پاسخ دادیم».

جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در پاسخ به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سرکنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با ده‌ها پهپاد و موشک، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. کشورهای متعدد از جمله، آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن و تعداد دیگری از کشورهای همپیمان با رژیم صهیونیستی، در رهگیری پهپادها و موشک‌های شلیک شده از خاک ایران، به کمک رژیم صهیونیستی شتافتند، اما با وجود دفاع پدافندی چند لایه، تعدادی از موشک‌ها و پهپادها به اهداف خود در داخل سرزمین‌های اشغالی اصابت کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید