روزبه چشمی کاپیتان باشگاه استقلال گفت: تمام داورانی که علیه استقلال سوت زدند، جواب پس خواهند داد.

کاپیتان استقلال: امسال سیاه‌ترین فصل داوری بود

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، روزبه چشمی بازیکن استقلال پس از تساوی برابر نساجی و در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانستند برنده شوند، گفت: نه نتوانستند نبود، نگذاشتند ببریم! من درباره امروز صحبت نمی‌کنم و در مورد امسال صحبت می‌کنم. خیلی هم رک می گویم، امسال سیاه‌ترین فصل داوری بود، سیاه ترین فصل! اتفاقاتی که افتاد مشخص است. اگر از امروز بگویم، صحنه پنالتی ما بود. یک سوت به سمت ما نمی‌گیرید، ولی در سمت دیگر (بازی پرسپولیس) بازی را چگونه مدیریت می کنید بازیکن حریف رقیب‌مان اخراج می‌کنید و پنالتی می‌گیرید.

وی افزود: من اسم می‌آورم و با قاطعیت می گویم، آقای بیژن حیدری، شما قطعاً صحنه را دیدید و پنالتی نگرفتید. شما قطعا صحنه را دیدید! اگر قرار باشد با یک سوت زحمت یک سال مجموعه‌ای را پایمال کنید، مطمئن باشید یک جایی جواب پس می‌دهید. این مدلی نیست که به همین راحتی با یک سوت زدن یا نزدن بازی را در بیاورید. اسم می آورم و واضح می‌گویم بازی را در آوردید. امسال راه رفتیم، گفتند محروم می‌شویم. اول فصل داور اشتباه واضح مقابل سپاهان داشت و حرف زدیم گفتند باید دفاعیه‌ بفرستید. حتی صحبت خاصی هم نکردم و گفتم آن صحنه اشتباه بود.

همین آقای حیدری حیدری در بازی با مس رفسنجان که توپ ما نیم متر وارد دروازه شده بود را، نگرفت و دو امتیاز از ما گرفت. امروز هم پنالتی‌مان را نگرفت و دو امتیاز را از دست دادیم. مگر یک داور در طول فصل چند بازی را برای یک تیم سوت می زند؟ فقط شخص شما چهار امتیاز از استقلال گرفت.

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: سوت‌های ریز و وسط زمین را بلبلی می‌زدند. سوت های وسط زمین را آنقدر راحت به سود حریفان می‌زدند که عجیب بود. در ۲۰ دقیقه نخست تا پایمان را در زمین نساجی می گذاشتیم، داور خطا می‌گرفت تا نساجی توپ را بکارد. وقتی صحنه های واضح پنالتی را نمی گیرند، سوت های وسط زمین برایشان آسان است. همه کسانی که درگیر این اتفاقات بودند و اینجوری داوری‌ها را چیدند مطمئن باشند اگر در قانون فوتبال جواب پس ندهند، مطمئن باشید پیش خدا جواب پس می‌دهند. شما نمی توانید حق مجموعه ۵۰ نفره را ضایع کنید. ما خانواده داریم، مادر، پدر، برادر و ... دارند سکته می‌کنند، مثل هواداران. فکر می‌کنید آه آنها نمی‌گیرد؟ تک تک داورانی که خودشان می دانند به عمد... به عمد به ضرر ما سوت زدند و به سود تیم‌های حریف، قطعاً جواب پس می‌دهند.

چشمی راجع به پنالتی پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان گفت: پنالتی پرسپولیس را دیدم. اگر آن صحنه را پنالتی گرفتید، بارها صحنه‌های شدیدتر برای ما اتفاق افتاده است که نگرفته‌اند. اگر آن پنالتی بوده است، پس قطعا ما ۱۰ پنالتی طلبکاریم. سوت ها کاملا متفاوت است. یک نوع خطا برای ما خطا نیست و برای آنها خطا است. یک خطای پنالتی برای آنها هست و برای ما نیست. مگر می‌شود استقلال خوزستان را دقیقه ۶۰ ده نفره کنید، ۲۰ دقیقه نتوانند گل بزنند بعد پنالتی بگیرید. اصلا اتفاقات عجیب و غریب افتاد. شما سوت های داوران برای ما و پرسپولیس را مقایسه کنید. صحبتم فقط برای بازی امروز ما نیست. در اراک بازی را بردیم، سوت‌های رضا عادل را در دیدار با آلومینیوم اراک ببینید. در ۲۰ دقیقه آخر هر کاری می‌کردیم داور برای آلومینیوم خطا می‌گرفت. نمی گویم اشتباهات در سال های قبل نبوده، اتفاقا بوده ولی امسال شدیدتر بود. من یک بار دیگر می گویم قطعاً تمام کسانی که در این یکسال درگیر این اتفاقات بودند، جواب پس می‌دهند. اگر در قانون جواب پس ندهند، مطمئن باشید پیش خدا جواب پس می دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید