گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که ۳ اسیر اسرائیلی در جریان حمله اخیر اسرائیل به جبالیا کشته شده‌اند.

کشف جنازه ۳ اسیر اسرائیلی در غزه

به گزارش سلام نو، ارتش اسرائیل می‌گوید که اجساد سه اسیر که مدعی است در حمله ۷ اکتبر به غزه به اسارت حماس در آمده اند، در جبالیا کشف شده است.

طبق اعلام ارتش اسرائیل، اسرا اوریون هرناندز ۳۰ ساله، هانان یابلونکا ۴۲ ساله و میشل نیسنباوم ۵۹ ساله هستند.

به نظر می‌رسد اسرای اسرائیلی در جریان حملات چند شب گذشته به جبالیا کشته شده اند.

پیشتر ابو عبیده سخنگوی القسام اعلام کرد که «جودی فاینشتاین» اسیر زن اسرائیلی که ماه گذشته به همراه یک اسیر دیگر طی بمباران‌ صهیونیست ها زخمی شده بود، جان خود را از دست داد.

در پی انتشار این خبر، خانواده اسرای اسرائیلی با تجمع مقابل کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی خواستار گفتگوهای جدی با حماس شدند.

انجمن خانواده‌های اسرای اسرائیل به خبر کشف سه جسد واکنش نشان داد. خواستار ایجاد یک تیم مذاکره‌کننده جدی برای بازگرداندن همه اسرای اسرائیل و اجساد مردگان شد.

در مجموع ۱۳۴ اسیر اسرائیلی آزاد شده و یا اجساد آنها کشف شده است. نود و یک نفر از آنها زنده بودند و اکثریت قریب به اتفاق از طریق تبادل اسرا پس از مذاکرات آتش بس آزاد شدند.

از میان کشته شدگان، سه نفر بر اثر تیراندازی اسرائیل کشته شدند. اسرائیل تاکنون تنها موفق شده سه نفر را در عملیات نظامی زنده آزاد کند.

انجمن خانواده‌های اسرا به خبر کشف سه جسد واکنش نشان داد و گفت که ثابت می‌کند باید یک تیم مذاکره‌کننده جدی برای تلاش برای بازگرداندن همه افراد زنده و اجساد مردگان اعزام کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید