وحدت هنانوف مدافع تاجیکی پرسپولیس از الان ساز جدایی کوک کرد.

جدایی این بازیکن از پرسپولیس قطعی است!

به گزارش سلام نو، وحدت هنانوف مدافع تاجیکی پرسپولیس که در این فصل فرصت‌های کمی برای بازی پیدا کرد، به احتمال زیاد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

وحدت هنانوف که در ابتدای فصل بیست و یکم به جمع سرخپوشان پیوست، در دو فصل گذشته نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس پیدا کند. او که به عنوان مدافع میانی، دفاع راست و هافبک تدافعی می‌توانست بازی کند، به دلیل حضور ستاره‌های خوب در این پست‌ها، فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد.

هنانوف در فصل گذشته کمتر از فصل اول حضورش در پرسپولیس بازی کرد و در این فصل نیز بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، حتی دقایق کوتاه حضور در زمین را نیز از دست داد. او در نیم‌فصل دوم به طور کامل نیمکت‌نشین بود و به نظر می‌رسد تمایلی به ادامه حضور در پرسپولیس ندارد.

گفته می‌شود هنانوف از چند تیم لیگ برتری و همچنین باشگاه استقلال دوشنبه تاجیکستان پیشنهاد دارد و قصد دارد در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود. او که در زمان حضورش در زمین، با وجود ضعف‌های تکنیکی، فوق‌العاده جسور و درگیرانه بازی می‌کرد، به دنبال فرصتی برای بازی کردن به طور ثابت است.

هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی هنانوف کجا خواهد بود، اما جدایی او از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد. او در این فصل نتوانست به خواسته‌های خود در این تیم برسد و به دنبال چالشی جدید در فوتبال خود است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید