همراه باشید و درباره جاذبه‌های دیدنی قشم در شب بیشتر بدانید.

شب‌های قشم؛ سفری در میان نور و ستاره‌ها

به گزارش سلام نو آنطور که کجارو نوشته است جزیره قشم، نگین خلیج فارس، فقط به روز خلاصه نمی‌شود. با غروب آفتاب، گویی پرده از روی دنیایی دیگر برداشته می‌شود و جاذبه‌های شبانه این جزیره خودنمایی می‌کنند.از پارک‌های ساحلی پرنور و شاداب تا بازارهای پرهیاهو و رستوران‌های ساحلی، گویی قشم در شب، روحی تازه به خود می‌گیرد.

پارک زیتون: زمزمه امواج و نغمه موسیقی

در میان انبوه درختان نخل و ساحل صخره‌ای زیتون، پارکی سرسبز و دل‌انگیز انتظار شما را می‌کشد. قدم زدن در این پارک در غروب آفتاب، تماشای مناظر خیره‌کننده خلیج فارس و گوش سپردن به صدای امواج آرامش‌بخش، لذتی وصف‌ناپذیر دارد.

اما شب‌هنگام، گویی شور و هیجان دیگری به پارک زیتون تزریق می‌شود. رستوران شب‌های طلایی با نواهای موسیقی زنده، فضایی شاد و پرنشاط برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌کند. آلاچیق‌های دنج و نورپردازی‌های زیبا، فرصتی ایده‌آل برای خلوت کردن با خود و عزیزان در کنار ساحل را مهیا می‌کنند.

علاوه بر این، پارک زیتون امکانات متعددی مانند زمین‌های ورزشی، مسیرهای پیاده‌روی، کافه و رستوران، سینمای چند بعدی و... دارد که آن را به مقصدی کامل برای تفریح شبانه در قشم تبدیل می‌کند.

پارک سینما دریا: تماشای فیلمی بی‌نظیر از طلوع و غروب

در انتهای بلوار امام قلی‌خان، جایی که خلیج فارس با عظمت خود خودنمایی می‌کند، پارک ساحلی سینما دریا واقع شده است. نیمکت‌هایی رو به ساحل تعبیه شده‌اند تا بتوانید طلوع و غروب خورشید را به مانند یک فیلم سینمایی تماشا کنید.

با تاریکی هوا، نور چراغ‌های جزیره لارک از دور چشم‌نوازی می‌کنند و منظره‌ای بدیع خلق می‌کنند. کاکتوس‌ها و نخل‌های سر به فلک کشیده در کنار نورپردازی‌های زیبا، تصویری رویایی از این پارک به نمایش می‌گذارند.

پارک سینما دریا با امکاناتی مانند پارکینگ، سرویس بهداشتی، رستوران، کافی‌شاپ، زمین بازی کودکان و... مکانی ایده‌آل برای گذراندن شبی خاطره‌انگیز در کنار خانواده و دوستان است.

شب‌های قشم؛ سفری در میان نور و ستاره‌ها

پارک ساحلی هلر: آرامش در ساحل نیلگون

روستای هلر، گوهری در میان جاذبه‌های قشم، پارکی ساحلی دارد که بهشت آرامش و سکوت است. سکوهایی برای نصب چادر، بوفه‌های مواد غذایی و سرویس بهداشتی، امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران فراهم می‌کنند.

در این پارک می‌توانید شبی را در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس سپری کنید، به صدای امواج گوش بسپارید و از آسمان پرستاره لذت ببرید.

پارک ساحلی آفتاب: طلوع و غروبی رویایی در کمپ آفتاب

یکی از جدیدترین پارک‌های ساحلی قشم، پارک ساحلی آفتاب است که در شهرک آفتاب واقع شده است. ساحل زیبا، چشم‌انداز دریا و محوطه سرسبز این پارک، آن را به مکانی محبوب برای کمپینگ و اسکان مسافران تبدیل کرده است.

وجود پارکینگ، سکوهای نصب چادر، سرویس بهداشتی، زمین‌های ورزشی و امکان قایق‌سواری، از جمله امکانات رفاهی این پارک هستند.

در پارک ساحلی آفتاب می‌توانید طلوع و غروبی رویایی را به نظاره بنشینید و شبی خاطره‌انگیز را در کنار ساحل تجربه کنید.

کمپ پارک سوزا: نغمه امواج و آواز پرندگان

در شهر سوزا، در حدود ۳۹ کیلومتری قشم، کمپ پارک سوزا با انبوه درختان نخل و ساحلی آرام و تمیز، مکانی ایده‌آل برای کمپینگ و اسکان مسافران است.

ساحلی مملو از صدف، آلاچیق‌ها و نیمکت‌های دنج، نمازخانه، محوطه بازی کودکان، سرویس بهداشتی و بوفه، از جمله امکانات این کمپ هستند.

شب‌های قشم؛ سفری در میان نور و ستاره‌ها

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***