سخنگوی دولت در تمجید از اخلاق خوب رئیس جمهور شهید یان کردند که وی وقتی خسته هم بود پشت سر هم درباره انجام کارها سوال می پرسید.

تمجید سخنگوی دولت از سرعت عمل شهید سید ابراهیم رئیسی /  تاکید بر پرداخت ریالی حق ماموریت‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، علی بهادری جهرمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان در مسجد دانشگاه تهران اظهار کرد: امیرعبداللهیان انسان متواضع، اخلاق مدار و مدیر جهادی در میدان بود. در اوج مسائل غزه، عذرخواهی می کرد که در یک جلسه غیبت می کرد. می گفتم از سفرهای خارجی شما اطلاع دارم و نیاز نیست به من خبر بدهید، ولی اگر باز هم در سفر بود، به من اطلاع میداد.

بنابر گزارش ایسنا، سخنگوی دولت با بیان اینکه هنوز در دهانم نمی چرخد رئیس جمهور را شهید خطاب کنم، گفت: شهادت هدیه خدا برای آقای رئیسی بود. حدود شش سال توفیق همکاری با آقای رئیسی در قوه قضاییه و دولت را داشتم . فاصله وی با همه کسانی که کار کرده ام از زمین تا آسمان است. وی واقعا خستگی ناپذیر بود و برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناختند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: یک بار ایشان از سفر خارجی آمده بود و در فرودگاه به استقبال‌شان رفتم. همانجا داشت برای فردا برنامه ریزی می‌کرد تا جلسات را از ساعت ۷ شروع کنیم. همراهانش گفتند یادمان نمی آید آخرین وعده غذایی را رئیس جمهور کی خورده است. رئیس جمهور گفت قرص بیاورید سر درد دارم و من گفتم شما به استراحت نیاز دارید. رئیس جمهور رگباری به من گفت که فلان کارها را انجام داده ای؟ اصلا اهل استراحت نبود.

بهادری جهرمی یادآور شد: ما کم می آوردیم، ولی او از نماز صبح کارش را شروع می کرد. تعطیلی برای او معنا نداشت. برخی گلایه داشتند که چرا هنوز تعطیلی اعلام نکردید؟ در جلسه هیات دولت، اعضای دولت گفتند از رئیس جمهور می ترسیم، اعلام تعطیلی کنیم. او می گفت از خدمت به مردم انرژی می گیرم.

سخنگوی دولت بابیان اینکه برخی روسای جمهور فکر می کردند رهبر هستند، اما رئیسی واقف به جایگاه رئیس جمهور و رهبری بودند، تصریح کرد: می گفت دبیرخانه دولت تک تک فرمایشات رهبری را مرور کرده و تکالیف مربوط به دستگاه های دولتی را پیگیری کنند. این تکالیف را شخصا از وزرا پیگیری می کردند. دنبال این بود که کارها عقب نیفتد. معتقد بود که ما باید خود را هزینه ولایت کنیم.

بهادری جهرمی با بیان اینکه رئیس جمهور مساله محور بود و خیلی جدی و پیگیر حل مسائل بود، گفت: نکات دیدار خود با دانشجویان را به دولت آورد و گفت این مسائل مطرح شده حق است و باید دنبال شود. خودش وسط میدان بود

سخنگوی دولت با بیان اینکه برای عدالت در پرداخت ها دو مصوبه داشتیم که در دولت رای نمی آورد، اظهار کرد: رئیس جمهور درباره حق ماموریت های خارجی که به دلار پرداخت می شد، می گفت این پرداخت مخصوص عده خاصی است‌ و باید به ریال پرداخت شود که کسی برای دلار به ماموریت نرود. در جلسه هیات دولت درباره عدالت پرداخت ها بحث شد که من با سایر اعضا بحث می کردم که رئیس جمهور به بحث وارد شد و با تک تک اعضاء بحث کرد و پاسخ آنها را داد.

وی با اشاره به توجه رئیس جمهور به خانواده شهدا، تصریح کرد: ایشان یکبار برای من تعریف کرد که مادر شهید او را دعوا می کرد که‌چرا به منزل ما برای ناهار نیامدی؟آقای رئیسی گفت جواب دادم که ۴۰ همراه دارم و شما اذیت می شوی و شما من را حلال کن. آن مادر به رئیس جمهور گفت که ۱۵۰ یاسین برای موفقیت شما خواندم. او به من گفت تا وقتی دعای مادر شهیدان پشت سر ماست غمی نداشته باش.

وی در پایان گفت: این منش رئیس جمهور، مسئولیت مسئولان را بیشتر می‌کند. آنها وسواس رئیس جمهور برای خدمت رسانی به مردم را دیدند. اعضای دولت پیمان بسته اند همین مسیر را ادامه دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید