زمان و مکان تشییع پیکر ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران و همراهانش اعلام شد.

فوری؛ تشییع پیکر سید ابراهیم رئیسی و همراهانش + جزئیات زمان و مکان دقیق
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می‌شود.

حسن حقیقیان با بیان اینکه پیکر شهدای بالگرد سانحه دیده در منطقه ورزقان در حال اعزام به تبریز است، افزود: پیکر شهدا به پزشکی قانونی منتقل می شوند.

سپاه عاشورا نیز به مناسبت شهادت خادمان ملت با صدور بیانیه ای شهادت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، امیر عبداللهیان و مالک رحمتی را محضر قلب و قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه مردم آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است، قلب ملت سلحشور ایرانِ اسلامی، ساعاتی پیش داغدار غمی بزرگ و اندوهی سنگین گردید.

شهادت رییس جمهور انقلابی و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراهیم رئیسی، امام جمعه مردمی تبریز آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، وزیر امور خارجه کشورمان دیپلمات انقلابی امیر عبداللهیان و استاندار جوان و جهادی مالک رحمتی و دیگر همراهان در سانحه سقوط بالگرد، غبار غم و اندوه در چهره مردم عزیز ایران نشاند.

شهدای این حادثه همگی نشان و مهر خدمتگزاری داشتند و مشی مردمی ایشان تا سال‌ها بر پیشینه پرافتخار انقلاب اسلامی، به‌ مانند سروقامتانی که ایستاده در عهد خدمت، هم‌عهد با حضرات معصومین شدند، ماندگار خواهد بود.

سپاه عاشورا در این بیانیه با درود بر روح پرفتوح رییس جمهور و وزیر خارجه شهیدمان و خاصه امام جمعه شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم و استاندار شهید مالک رحمتی، آورده است، این شهیدان عزیز با مجاهدت‌های خود، بارقه‌ای از امید و خدمت را دل مردم زنده کرده بودند و جلوه ای از مسئولین تراز جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و ثبوت رساندند.

بی گمان مشی مردمی و رفتار پدرانه آیت الله آل هاشم با بسیجیان و پاسداران استان در حافظه تاریخی مردم آذربایجان شرقی ماناست. خداوند آن عزیز سفرکرده را با پیر و مراد بسیجیان محشور فرماید.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید