سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی رسانه‌های غربی و رژیم صهیونیستی درباره واقعه بامداد امروز گفت: با رصد جوسازی این رسانه‌ها، تنها به این واقعیت میرسیم که رژیم صهیونیستی و رسانه های تحت سیطره آنها شکست را پذیرفته‌اند و به اینگونه اقدامات بی‌ثمر دلخوش کرده‌اند.

عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است

به گزارش سلام نو سیدنظام‌ الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط وخیم رژیم صهیونیستی پس از دو عملیات موفق طوفان‌الاقصی و وعده‌صادق گفت: نتانیاهو می‌داند کارش تمام شده است و این رژیم جعلی به قبل از ۷ اکتبر بازنخواهد گشت. رژیم اشغالگر در یک فروپاشی کامل است و با وجود ادعاهای بزرگ و حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس و آلمان، در میدان با وجود وحشی‌گری تمام و قتل‌عام بیش از ۳۵هزار غیرنظامی، به هیچکدام از اهدافش نرسیده است و سیلی سخت ایران در وعده‌صادق، تیر خلاص به هیمنه پوشالی این رژیم بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی و آمریکا به فعال شدن سامانه پدافند ما و پرواز چند ریزپرنده دلخوش شده‌اند و جریان مزدور رسانه‌های فارسی زبان با آب و تاب آن را پوشش می‌دهند و در طرف مقابل با انکار و بعد تردید از عملیات گسترده و بزرگ هفته پیش ایران مقابل چشم جهانیان به شکل مضحکی گذشتند، این واقعیت را بیش از پیش روشن کرد که از قدرت پوشالی آنها در میدان خبری نیست و فقط جنگ رسانه‌ای باقی مانده است.

وی ادامه داد: خوب می‌دانند دیگر آن دوران گذشته که ایران و ملت‌های مقاوم منطقه مقابل شرارت‌هایشان واکنشی نداشته باشند .آنها باید نقش و اثر کشورمان را در تمام معادلات محاسبه کنند و این برایشان دردآور است، لذا به عملیات‌های نخ نمای رسانه‌ای روی آورده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید