رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در واکنش به پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی گفت: من دعا می‌کنم و با نگرانی اخبار ساعات اخیر درباره بدتر شدن وضعیت را دنبال می‌کنم.

پاپ فرانسیس: مصرانه خواستار پایان چرخه خشونت هستم
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در واکنش به پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در شبانگاه گذشته گفت مصرانه خواستار توقف «چرخه خشونت» است.

پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در واکنش به حمله موشکی و پهپادی شب گذشته ایران به سرزمین‌های اشغالی به تلافی حمله تروریستی صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در شهر دمشق نسبت به در گرفتن یک جنگ منطقه‌ای هشدار داده و تاکید کرد «مصرانه خواستار پایان چرخه خشونت» است.

این رهبر مسیحیان کاتولیک جهان بعد از مراسم دعایی که روز یکشنبه در میدان سنت پیتر شهر واتیکان برگزار کرد، اظهار کرد: «من مصرانه درخواست پایان هر گونه اقدامی که چرخه خشونت را تحریک می‌کند دارم؛ چرخه‌ای که خطر ورود خاورمیانه به درون یک جنگ حتی بزرگتر را ایجاد می‌کند.»

به نوشته روزنامه گاردین پاپ فرانسیس در ادامه این سخنرانی بیان داشت: «من دعا می‌کنم و با نگرانی اخبار ساعات اخیر درباره بدتر شدن وضعیت را دنبال می‌کنم.»

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان بار دیگر خواستار برقراری آتش‌بس در غزه و برگزاری «مذاکرات» شد.

او بیان کرد از جهان می‌خواهد به مردم غزه که با یک بحران انسانی مواجه شده‌اند کمک کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید