نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اگر رژیم اسرائیل بر خلاف قواعد بین‌الملل اقدام به پاسخ نماید، ما تردیدی به خود در پاسخی ویرانگر که پایان عمر نکبت رژیم اسرائیل را رقم خواهد زد نخواهیم داشت.

راستینه: پیام روشن دفاع انقلاب اسلامی از مظلومان به جهان مخابره شد

به گزارش سلام نو احمد راستینه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری ایران در دمشق گفت: در راستای تنبیه متجاوز به حقوق بین‌الملل و در پاسخ به همه شرارت‌های رژیم اسرائیل در ایجاد ناامنی در منطقه و جهان، دلاور مردان ما در اقدامی طراحی شده و پیچیده و در یک عملیاتی تاریخی، رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند و شب هولناکی را برای رژیم اسرائیل شکل دادند.

وی با تاکید بر اینکه این حداقل پاسخ ما بر اساس حقوق بین‌الملل و دفاع مشروع از سرزمین و منافع ملی کشور ما بود، افزود: قوانین بین‌المللی این اجازه را به ما می‌دهد که بعد از حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها که جزو خاک ما است، پاسخ مشروعی داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دلاور مردان ما در این اقدام چند کار بزرگ کردند؛ اولاً پیام روشنی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی دادند و اعلام کردند که اجازه ادامه‌دادن به این شرارت‌ها را نخواهند داد؛ دوم اینکه به سازمان ملل این پیام را دادند که دوران بزن دررو تمام شده و اگر این سازمان در دفاع از حقوق بین‌الملل کوتاهی کند و منافع ملت‌ها را نادیده بگیرد، ایران از حقوق ملت خود دفاع خواهد کرد.

راستینه ادامه داد: دلاور مردان سپاه این پیام روشن را به تمام جریانات دلداده به غرب دادند که جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرمان‌های انقلابی خود در برابر هر ظلمی می‌ایستد و از مظلوم دفاع خواهد کرد. همچنین طی دیشب و بامداد امروز با توجه به ظلمی که در حق مردم مظلوم فلسطین شده است، پیام روشن دفاع انقلاب اسلامی از مظلومان به جهان مخابره شد.

وی تصریح کرد: اگر اسرائیل بر خلاف قواعد بین‌الملل اقدام به پاسخ نماید، ما تردیدی به خود در پاسخی ویرانگر که پایان عمر نکبت رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد نخواهیم داشت و پیام‌های روشنی را به جامعه جهانی و نظام سلطه به رهبری آمریکا خواهیم داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به آمریکا اجازه نمی‌دهیم که یک‌بار دیگر با پشتیبانی‌های کورکورانه خود جریان جنگ را در منطقه توسعه دهد، گفت: به تمام کشورهای اروپایی و آمریکا که همواره به صورت یک طرفه از جنایات رژیم اسرائیل حمایت کردند این پیام روشن را می‌دهیم که پاسخ ایران مشروع و بر اساس حقوق بین‌الملل بود و اگر اسرائیل اقدام به پاسخ کند، ما هم پاسخی ویرانگر در برابر رژیم اسرائیل خواهیم داشت.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید