مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از ۲۰ فروردین آغاز شده است، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

زیاد شدن حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این تاریخ + جزییات تکمیلی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از ۲۰ فروردین آغاز شده است، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.
میرهاشم موسوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بیمه‌ای و درمانی این سازمان در اردبیل که با حضور علی نیکزاد - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولان محلی استان و نمایندگان و مسئولان تشکل‌های صنفی کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از ۲۰ فروردین آغاز شده است، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.
وی برخی بحران‌نمایی‌های افراطی در حوزه حکمرانی تأمین‌اجتماعی را رد کرد و دورنمای آینده این حوزه را با استمرار رویکرد تحولی آغاز شده در سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم؛ امیدبخش و مثبت دانست و افزود: هرچند تا رسیدن به نقطه آرمانی و ایده‌آل در حوزه حکمرانی تأمین‌اجتماعی فاصله داریم اما دستاوردهای سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم نشان‌دهنده آن است که اگر توسعه‌ای بیندیشیم و عمل کنیم و رویکرد جهش تحولی آغاز شده را استمرار بخشیم، با ظرفیتی که در کشور و در سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد، تمام مشکلات، محدودیت‌ها و کاستی‌ها قابل مدیریت است.
موسوی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از 20 فروردین آغاز شده است، گفت: تلاش می‌کنیم افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت ماه در احکام آنان اعمال و معوقات فروردین ماه نیز خردادماه به حساب آنان واریز شود.
آغاز عملیات احداث سه پروژه بیمه‌ای و درمانی در استان اردبیل
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به آغاز عملیات احداث سه پروژه بیمه‌ای و درمانی در استان اردبیل شامل مرکز رفاهی، بایگانی راکد و درمانگاه تخصصی اتوبوسرانی، افزود: یکی از رویکردهای کلان سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم، توسعه خدمات و توسعه زیرساخت‌های ارائه خدمات به‌ویژه خدمات درمانی است و در سال جاری برای تکمیل
بیش از ۱۳۰ پروژه عمرانی در حال طراحی و احداث در مناطق مختلف کشور در مجموع بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و تلاش خواهیم کرد با تخصیص به موقع منابع پیش‌بینی شده، پروژه‌های عمرانی حوزه درمان را مطابق با زمانبندی قبلی به سرانجام برسانیم.
وی افزود: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، در سازمان تأمین‌اجتماعی «آینده‌سوزی» و «آینده‌خواری» به «آینده‌سازی» تبدیل شده است. این سازمان در ابتدای دولت سیزدهم با ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی که ناشی از استقراض بی‌رویه از نظام بانکی برای اجرای تعهدات و به تعبیری اجرای تعهدات جاری به قیمت «آینده‌سوزی» و «آینده‌خواری» در دوره مدیریت‌های گذشته بود، بزرگترین بدهکار بانکی شناخته می‌شد.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با تشریح دستاوردها و توفیقات این سازمان اضافه کرد: اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام شده و اعداد و آمارهای رسمی گویای وضعیت سازمان تأمین‌اجتماعی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید