در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی مرگبار در شهرستان سبزوار ۱۲ نفر کشته و مصدوم شدند.

تصادف خونین در سبزوار / ۱۲ نفر کشته و زخمی شدند

به گزار سلام نو به نقل ازش رکنا، مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سبزوار روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت:‌ سحرگاه امروز واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر سبزوار- نیشابور به مرگ ۲ نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر از سرنشینان این خودرو انجامید.

محمد همتی، زمان گزارش این سانحه به آتش نشانی را ساعت ۳:۳۶ دقیقه بامداد و محل وقوع آنرا ۱۰ کیلومتری شرق سبزوار، در محدوده روستای باغان عنوان کرد و افزود:‌ بدون درنگ ۲ گروه نجات و حریق آتش نشانی از ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد:‌ آتش نشانان پس از جست و جو در محل و اطمینان از نبود مصدوم یا جانباخته دیگر، مصدومان را تحویل عوامل امدادی دادند.

همتی افزود:‌ در حادثه ای دیگر نیز حدود نیمه شب گذشته، انحراف یک دستگاه خودرو تیبا در بولوار شهید حججی، در حدفاصل میدان های خلیج فارس و دکتر شریعتی سبزوار و برخورد آن با دیوار، هفت مصدوم برجای گذاشت.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانیخاطرنشان کرد:‌ ۲ گروه آتش‌نشان اعزامی ۲ نفر از سرنشینان این خودرو را که درون آن گرفتار شده بودند، رهاسازی کرده و به همراه ژنج مصدوم دیگر حادثه به عوامل امدادی تحویل دادند.

پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در شهر سبزوار فعالیت دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید