زنی جوانی که بعد از خروج از یک ساندویچ فروشی جان خود را از دست داد.

فوت عجیب دختر جوان تهرانی بعد از خوردن ساندویچ

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، کارآگاهان جنایی تهران در حال تحقیق درباره مرگ مرموز زنی جوان هستند که بعد از خروج از یک ساندویچ فروشی جان خود را از دست داده و پیکر بی‌جانش در خیابان رها شده است.

روز ۲۴ بهمن ماه سال گذشته به سالار صنعتگر، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پیکر بی‌جان زنی جوان در کوچه‌ای در جنوب تهران کشف شده است. هنوز هویت و علت مرگ این زن معلوم نبود اما همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بازپرس جنایی به گروهی از کاراگاهان پلیس آگاهی دستور داد تحقیقات خود را درباره علت مرگ زن جوان آغاز کنند.

ماموران در نخستین گام موفق شدند مادر جانباخته را شناسایی کنند. او به ماموران گفت: دخترم گفت با یکی از دوستانش قرار ملاقات دارد و از خانه بیرون رفت؛ اما دیگر برنگشت و از او خبر نداشتم تا اینکه گفتند فوت و جسدش در خیابان رها شده است.

همزمان با این تحقیقات کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل کشف جسد پرداختند و موفق شدند اطلاعات بیشتری به دست آورند. تصاویر ضبط شده نشان می‌داد زن جوان چند ساعت قبل وارد یک ساندویچ فروشی که صاحبانش دو برادر هستند شده است. آنطور که این تصاویر نشان می‌داد او بعد از خوردن ساندویچ دقایقی آنجا نشسته بود اما بعد با دو برادر مشاجره کرده و در نهایت از آنجا خارج شد.

ادامه بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته ای که در آن حوالی بود جزئیات بیشتری از ماجرا را برملا کرد. بر اساس تصاویر ضبط شده زن جوان بعد از خروج از ساندویچی سوار یک دستگاه خودروی پراید که در آن نزدیکی قرار داشت شد و چند ساعت داخل پراید نشسته بود تا اینکه مردی او را که به ظاهر جانش را از دست داده بود کشان کشان از خودرو بیرون آورده و جسدش را داخل خیابان رها و از آنجا فرار می‌کند.

هرچند تصاویر دوربین‌های مداربسته ماجرا را برای پلیس روایت می‌کرد؛ اما هنوز به درستی معلوم نبود که برای زن جوان چه اتفاقی افتاده و او چطور جانش را از دست داده است. به همین دلیل دو برادر ساندویچ فروش بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. یکی از آنها در اظهاراتش گفت:‌ زن جوان بعنوان مشتری وارد مغازه مان شد یک ساندویج سفارش داد. مدتی گذشت و در حالی که ساندویچش را خورده بود مشغول کشیدن سیگار شد. به او اعتراض کردیم اما او گفت منتظر دوستش است و باید مدتی منتظر بماند. به همین دلیل با هم مشاجره کردیم و در این بین مردی که صاحب پراید بود از زن جوان خواست تا در ماشین او بنشیند و منتظر دوستش باشد. بعد از آن ما دیگر خبری از زن جوان نداشتیم تا اینکه آخر شب وقتی می خواستیم به خانه برویم دیدیم که زن جوان هنوز در پراید است اما صاحب پراید نبود. چون او بی‌حرکت بود احتمال دادیم که فوت شده و از ترس فرار کردیم.

هرچه تحقیقات در این پرونده پیش می‌رفت، کارآگاهان به اطلاعات بیشتری دست پیدا می‌کردند. آنها در ادامه توانستند مالک پراید را شناسایی کنند. این مرد گفت پراید متعلق به او است اما روز حادثه خودرو را به برادرش داده بود اما شواهد نشان می‌داد که برادر صاحب پراید بعد از این ماجرا ناپدید شده است.

بر اساس این گزارش در شرایطی که ۲ برادر ساندویچ فروش در بازداشت به سر می‌برند، تحقیقات برای دستگیری مردی که متوفی را سوار پراید کرده بود ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید