غذاهای فرآوری‌شده به دلیل وجود قند، چربی و کربوهیدرات زیاد موجب تجمع آب در سلول‌های بدن شده و صورت شما به نظر پف آلود خواهد بود!

بلایی که غذاهای فرآوری‌شده بر سرتان می آورد

به گزارش سلام نو به نقل از راهنماتو، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بعضی روزها به طور ناگهانی صورتتان پف می‌کند و چاقتر به نظر می‌رسید بهتر است در نوع خوراکتان دقت کنید.

البته این پف صورت موقتی است و همیشگی نخواهد بود اما هیچکسی ظاهر پف کرده و چشمهای ورم دار خودش را دوست ندارد پس بهتر است بدانید چه غذاهایی باعث می‌شوند تغییراتی در بدن شما به وجود بیاید که به این روز بیفتید!

غذاهای فرآوری‌شده:
اسم غذاهای فرآوری شده یک زمانی شاید ترسناک بود! اما امروزه زندگی‌ها را چنان در دست خود گرفته است که از طبیعی‌ترین کلماتی است که می‌شنویم! خیلی عجیب و غریب هم نیست، همین سوسیس و کالباس‌هایی که در زندگی روزمره به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد در دسته غذاهای فرآوری شده قرار دارند. استفاده زیاد از آنها نه تنها ضررهای گوارشی هم دارد بلکه به دلیل سدیم (نمک) زیادی که در خود دارند باعث احتباس آب در بدن شده و زمینه پف صورت و حتی کل بدن را هم فراهم می‌کنند.

پس از این جملات نتیجه می‌گیریم که نمک زیاد به تنهایی خود عاملی بر پف صورت است و اگر در مصرف آن زیاده روی می‌کنید از همین امروز تصمیم بگیرید که برای حفظ سلامتیتان به صورت اندازه و معقول از نمک استفاده کنید.

غذاهای فوق فرآوری‌شده:
اگر بخواهیم از دیگر غذاهای فرآوری شده نام ببریم پیتزاهای منجمد، غذاهای نیمه آماده و آماده فریزری، نوشابه‌ها، کیک و کلوچه‌های آماده، بستنی و... هم به چشم خواهند خورد! خوراکی‌های که چشمپوشی از آنها کار سختی است!

این غذاها به دلیل وجود قند، چربی و کربوهیدرات زیاد موجب تجمع آب در سلول‌های بدن شده و صورت شما به نظر پف آلود خواهد بود!

با مرور این خطوط حتما متوجه شدید که هیچ خوراکی بهتر از طبیعی و خانگی آن نیست. تا آنجا که می‌توانید از غذاهای آماده و نیمه آماده استفاده نکنید. مصرف شیرینیجات آماده و شرکتی هم زمینه ساز مشکلات فراوانی در بدن شما خواهد بود.

نان‌های سفید و چیپس و اسنک‌ها هم به دلیل نمک بالا در این دسته قرار دارند. اگر کنار گذاشتن این خوراکی‌ها کار سختی است تصمیم بگیرید که کمتر مصرف کنید. به مرور با استفاده کمتر میل شما هم به آنها کاهش خواهد یافت و بدنی سلامت و نیرومندتر خواهید داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید