محمدعلی بهمنی شاعر با حضور در یک برنامه‌ای روایتی عجیب و تکان‌دهنی از مرگ ناصر عبدالهی صحبت کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

افشای راز مرگ مشکوک ناصر عبدالهی پس از ۱۸ سال! + فیلم

به گزارش سلام نو، ناصر عبداللهی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۹ در بندرعباس ، خواننده و نوازنده موسیقی پاپ بود.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازرگانی از دانشگاه پیام نور می باشد که با نواختن پیانو شروع کرد تا اینکه در اوج شهرت به دست وهابیون به قتل رسید.

وی در محله سید کامل شهر بندرعباس به دنیا آمد ، پدرش عبدالرحمن کارگر بازنشسته و مادرش مهرنگار بندری نیایی ، خانه دار است.

فرزند سوم خانواده بود و چهار برادر و یک خواهر دارد ، پدرش فلوت می زد و برارد بزرگترش محمد طیب هم گهگداری ملودیکا می نواخت.

عبدالهی از سال ۱۳۶۲ وقتی ۱۳ ساله بود با نواختن پیانو و خواندن آواز وارد صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان شد و همانجا رشد کرد.

او در سال ۱۳۶۶ وقتی ۱۷ ساله بود با بابک غفوری برادر فهیمه غفوری در یک گروه موسیقی آشنا و همین رفت و آمدها باعث علاقه ناصر به فهیمه شد.

در نهایت این زوج در سال ۱۳۶۷ ازدواج کردند و حاصل آن سه فرزند بنام های نوید متولد سال ۶۸ ، نازنین ۷۱ و نامی ۷۳ شد.

در سال ۱۳۷۶ ناصر به همراه خانواده برای ادامه فعالیت هنری به تهران مهاجرت کرد اما یکسال بیشتر دوام نیاورد و به بندرعباس باگشت.

او سپس در سال ۱۳۷۹ با انتشار آهنگ ناصریا به شدت مورد توجه قرار گرفت و شهرت اش با همین آهنگ خیلی زود شروع شد
خود می گوید این آهنگ اعتراض بر ضد ستم در جهان و همدردی با ستمدیدگان بوده است.

آقای عبداللهی در سال ۱۳۸۰ دوباره به همراه خانواده به تهران رفت و سال ۱۳۸۲ به دنبال مشکلات ادامه دار با همسرش تصمیم گرفت راهشان از هم جدا شود
به این ترتیب این زندگی بعد از ۱۵ سال به توافق دو طرف به طلاق انجامید.

ناصر در سال ۱۳۸۲ بعد چند ماه از طلاق با فاطمه فهیمی آشنا شد که بخاطر دوستی با پدر این خانوم ، خانواده او را به خوبی می شناخت.

در نهایت این وصلت انجام شد و در سال ۱۳۸۴ اولین فرزند این زوج بنام نینا به دنیا آمد و همه بچه های همسر اول نیز در کنار فاطمه و ناصر زندگی می کردند.

ناصر عبداللهی سوم آذر ۱۳۸۵ بدلایل نامعلوم و مشکوک بعد از خواب به هوش نیامد و به کما رفت و در نهایت پس از ۲۷ روز در کما در ۲۹ آذر ۱۳۸۵ دار فانی رو وداع گفت.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید