پس از بالا گرفتن دعوای فرشاد احمدزاده و مورایس سرمربی سپاهان و عدم تمدید قرارداد با باشگاه فعلی، زمزمه هایی مبنی بر پیوستن این بازیکن به باشگاه سابق خود در رسانه ها مطرح شده است.

پیوستن فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + خداحافظی با لباس قرمز

به گزارش سلام نو، قرارداد فرشاد احمدزاده وینگر شماره ۱۰ سپاهان در پایان فصل جاری با باشگاه اصفهانی به اتمام خواهد رسید.

فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنان موردنظر سرمربی استقلال است که اعتقاد زیادی به سبک بازی او دارد. این تعلق خاطر نیز بی‌دلیل نیست و به خاطر همکاری فوق‌العاده در فولاد خوزستان است. از ابتدای فصل که نکونام سرمربی استقلال شد، او نام فرشاد احمدزاده و احسان پهلوان را در لیست خرید استقلال قرار داد اما این بازیکنان با سپاهان قرارداد بسته بودند. با این وجود جواد نکونام اصرار زیادی روی خرید فرشاد احمدزاده داشت که در نهایت این نقل و انتقال اتفاق نیفتاد.

فرشاد احمدزاده خودش در این رابطه مصاحبه کرد و گفت: پدر همسرم استقلالی شدید است. برادران همسرم، یکی از آن‌ها استقلالی است و یکی از دیگر پرسپولیسی. پرسپولیسی‌اش هر جا من باشم طرفدار آن است ولی آن یکی و پدر همسرم همیشه استقلالی هستند. مطمئنا نظر آن‌ها را می‌پرسم اما همسرم همیشه می‌گوید اطلاعی ندارم و می‌گوید با کسی که فوتبالی است و اعتماد داری مشورت کن!

فرشاد احمدزاده در ادامه افزود: من با سپاهان قرارداد دارم. الان ۳۰ سالم است و سعی می‌کنم باتجربه عمل کنم. طبق شرایطی که پشت سر گذاشتم بهترین تصمیمات را می‌گیرم. فعلا که سپاهانم و دوست دارم اینجا باشم. شاید یک روز بگویند نباش و دست من نیست.

احمدزاده از جمله بازیکنانی است که سابقه بازی در رده‌های پایه‌ای پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد. بازیکن محبوب برانکو که مغضوب یحیی گل‌محمدی شد و حالا با جدایی این مربی می‌تواند به بازگشت فکر کند.

قرارداد فرشاد احمدزاده در پایان فصل جاری با سپاهان به اتمام می‌رسد و پس از آن او می‌تواند آزادانه به هر تیمی دلش خواست برود و قرارداد ببندد.

البته بازگشت به پرسپولیس برای فرشاد احمدزاده چندان آسان نخواهد بود. پرسپولیس در سمت چپ خط میانی اوستون اورونوف را در اختیار دارد که با دریبل های ریز و تکنیکی خود، نیامده محبوب هواداران پرسپولیس شده است. در سمت راست نیز مهدی ترابی ستاره بی‌بدیل پرسپولیس است. هرچند خبر می‌رسد که سپاهان اصفهان نیز بی‌میل به خرید ستاره شماره ۹ پرسپولیس نیست.

در صورت خرید مهدی ترابی، جا برای بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس باز خواهد شد و چه بسا این بازیکن چپ‌پا و ارومیه‌ای با پیراهن قرمزرنگ پرسپولیس برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید