معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه در استان خبر داد.

زمان ثبت نام کتب درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، امین سلیمانی اظهار داشت: ثبت نام کتب درسی از ۲۸ فروردین ماه تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ برای دانش آموزان میان پایه و از ۱۰ تیر ماه تا ۹ شهریورماه برای دانش آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس عادی و استثنایی و آمادگی مقدماتی استثنایی امکان پذیر است.

وی افزود: اصلاح سفارش از ۲۴ تیر تا ۳۱ شهریور، توزیع استان به منطقه از دوم اردیبهشت، توزیع منطقه به مدرسه از ۱۰ شهریورماه و توزیع مدرسه به دانش آموزان از ۲۴ شهریورماه صورت می‌گیرد.

سلیمانی اضافه کرد: امکان ثبت نام از سوی مدیران مدارس به صورت گروهی یا از سوی دانش آموزان به صورت فردی وجود دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه‌های my.gov.ir یا my.medu.ir یا irtextbook.ir مراجعه کنند.

وی بیان داشت: هزینه دریافتی از دانش آموزان براساس قیمت پشت جلد کتاب می‌باشد و مدیران مدارس می‌توانند با دریافت این مبلغ از اولیا دانش آموزان برای آنان ثبت کتاب در سامانه انجام دهند.

نائب رئیس کار گروه تخصصی برنامه ریزی و توزیع کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی استان، خاطر نشان کرد: برای ثبت کتب و پیگیری روند ثبت نام دانش آموزان پایه اول در اسرع وقت نسبت به انجام فرایند سنجش سلامت اقدام و مدیران مدارس نیز در اسرع وقت نسبت به، به روز رسانی سامانه سیدا اقدام کنند.

سلیمانی ادامه داد: امکان سفارش انفرادی از سوی دانش آموزان وجود دارد ولی مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه پس از ثبت نام بسته اصلی دانش آموز، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیا به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید