عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خانواده‌های اسرای اسرائیلی را فریب می‌دهد.

حماس: نتانیاهو مخالف برقراری آتش‌بس است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، محمد نزال، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد که تا بدین لحظه هیچ چشم‌انداز سیاسی جدید برای دستیابی به توافق برسر توقف تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه غزه وجود ندارد.

براساس گزارش الجزیره، محمد نزال تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از امضای توافق طفره می‌رود و خانواده‌های اسرای اسرائیلی را فریب می‌دهد.

وی در ادامه افزود که نتانیاهو مخالف برقراری آتش‌بس است، زیرا او به خوبی می‌داند که این به معنای پایان دوران سیاسی او و خروج او از صحنه سیاسی اسرائیل است.

به نقل از ایسنا این رهبر جنبش حماس همچنین گفت هدف از افشای اطلاعات منتشر شده توسط رسانه‌های صهیونیستی وابسته به نتانیاهو، "مشغول کردن افکار عمومی صهیونیست‌ها مبنی‌بر انجام مذاکرات برای آزادی اسرا" است.

وی تصریح کرد که هیچ انتظاری از اعزام هیأت‌های اسرائیلی به دوحه، پاریس یا قاهره وجود ندارد و نتانیاهو با اعزام این هیأت‌ها بدون اختیارات سعی در فریب خانواده اسرای صهیونیست دارد.

نزال ادامه داد: مقاومت در زمان مناسب تصمیم مناسبی را درخصوص مذاکرات خواهد گرفت و تل‌آویو پس از کشتار امدادگران آشپزخانه جهانی در حالتی از انزوای بی‌سابقه به سر می‌برد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آن‌ها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

این روزها و درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، انتقادات از کابینه این رژیم به رهبری نتانیاهو و اعضای جناح راست افراطی بالا گرفته است و برخی مقامات رسمی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار سرنگونی این کابینه و برگزاری انتخابات هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید