صهیونیست‌ها امروز حدود ۷۰ نفر از اسرای فلسطینی را که در نوار غزه به اسارت گرفته شده بودند آزاد کردند.

صهیونیست‌ها ۷۰ نفر از اسرای فلسطینی را آزاد کردند

به گزارش سلام نو به نقل ازصدا و سیما، هانی المغاری خبرنگار صدا و سیما در ارتباط زنده در خبر ۱۴ از تحولات غزه گفت: امروز نیز شاهد جنایت‌های وحشیانه و سبوعانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف استان‌های مختلف نوار غزه بودیم از جمله استان رفح که شاهد دو کشتار بود.

وی افزود: در مورد کشتار اول باید بگویم که صهیونیست‌ها یکی از منازل مسکونی را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن ۴ نفر شهید شدند که ۲ کودک شیرخوار بودند و اکرم سلامه از اسرای آزاده نیز از جمله شهدا بودند. وی برادر حسن سلامه از اسرای آزاد شده بودند که شمار دیگری نیز زخمی شدند که به بیمارستان منتقل شدند بیمارستان الکویت، همچنین منزلی دیگر در رفح مورد حمله قرار گرفته که در نتیجه آن یک زن و یک مرد به شهادت رسیدند و شمار دیگری نیز از شهروندان زخمی شدند.

هانی المغاری تاکید کرد: صهیونیست‌ها امروز حدود ۷۰ نفر از اسرای فلسطینی را که در نوار غزه به اسارت گرفته شده بودند آزاد کردند و امروز صهیونیست‌ها تقریباً همین عدد را آزاد کردند و در استان خان یونس، اما باید بگویم که در ساعت‌های گذشته و ساعت‌های شبانه شاهد شدیدترین حملات بود به ویژه منطقه شرق این استان که شمار زیادی از مناطق در واقع بخش عمده‌ای از مناطق مسکونی این استان ویران شد.

به گفته خبرنگار صدا و سیما مراکز فلسطینی اعلام کردند که شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این تجاوزگری‌ها به شهادت رسیدند و شمار زیادی نیز زخمی شدند که حدود ۷۰ نفر از شهدا را من می‌توانم بگویم که شهید شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    چقدر اشتباه کلامی در یک خبر 😬

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید