بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس برای ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

انگیزه حمله به دو آمبولانس در جنوب کرمان چه بود؟

دادستان شهرستان عنبرآباد در تشریح جزئیات حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا حامد عمرانی شامگاه ۱۵ فروردین ماه در این رابطه اظهار کرد: سال گذشته بر اثر اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع دو نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود.

وی افزود: بدلیل نبود زندان در شهرستان رودبار، فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری می‌شده است.

دادستان عنبرآباد ادامه داد: امروز یکی از بستگان متهم به قتل به منظور ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند.

وی گفت: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس برای ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

عمرانی اعلام کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است افراد مهاجم که از طایفه مقتول نزاع سال قبل هستند و پس از کسب اطلاع از اینکه فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده، مجددا در مسیر آمبولانس کمین می‌کنند و متاسفانه در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک مریض قلبی بوده، حمله کردند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح شده است.

وی افزود: افراد ضارب مجددا به آمبولانس دوم که (حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده) حمله می‌کنند و متاسفانه در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی وارد نشده است.

دادستان عنبرآباد بابیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده، افزود: در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شده است.

انتهای پیام 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید