تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، اقوام خانواده متوفی برای مهمانی افطار به خانه آنها رفته بودند و پسر خردسال هنگام خوردن میوه روی دسته مبل نشسته و لحظه‌ای که چاقو در دستانش بوده، روی زمین سقوط و کارد میوه‌خوری به قفسه سینه‌اش فرو رفته است.

مرگ کودک ۳ ساله با چاقوی میوه‌ خوری + جزییات

پسر بچه ۳ ساله هنگام مهمانی خانوادگی دچار حادثه خونین شد و به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم؛ فروردین ماه امسال ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر از طریق تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک پسر خردسالی را در خانه‌ای در غرب تهران گزارش کردند.

با اعلام این خبر، خیلی زود تیم جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و جسد پسر حدوداً ۳ ساله‌ای را مشاهده کردند که بر اثر ضربه چاقو میوه‌خوری داخل قفسه سینه‌اش به کام مرگ فرو رفته بود!

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، اقوام خانواده متوفی برای مهمانی افطار به خانه آنها رفته بودند و پسر خردسال هنگام خوردن میوه روی دسته مبل نشسته و لحظه‌ای که چاقو در دستانش بوده، روی زمین سقوط و کارد میوه‌خوری به قفسه سینه‌اش فرو رفته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، بازپرس جنایی دستور تا جسد پسربچه برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید