با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که این فرد نظامی نبوده و لباس افراد نظامی را به تن دارد. همچنین این فرد تحت بازرسی بدنی قرار گرفت که در جریان بررسی‌های بیشتر از متهم تجهیزات پلیسی از جمله دستبند، اسپری گاز اشک آور ، بیسیم، شوکر، لباس پلیس و تجهیزات غیرنظامی از جمله ماکت سلاح کمری و سه قبضه سلاح سرد کشف شد.

مجرم مامور نما در تهران دستگیر شد + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که این فرد نظامی نبوده و لباس افراد نظامی را به تن دارد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی با لباس مبدل پلیس در جنوب تهران خبر داد. سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در جریان گشت‌زنی‌های خود در حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید که سرنشین آن فردی لباس نظامی بر تن داشت، مشکوک شدند. در ادامه ماموران پلیس با بررسی بیشتر به فرد مشکوک شده مراجعه کردند اما متهم که فاقد مدارک مربوطه بود پاسخ درستی به سوالات ماموران نداد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که این فرد نظامی نبوده و لباس افراد نظامی را به تن دارد. همچنین این فرد تحت بازرسی بدنی قرار گرفت که در جریان بررسی‌های بیشتر از متهم تجهیزات پلیسی از جمله دستبند، اسپری گاز اشک آور ، بیسیم، شوکر، لباس پلیس و تجهیزات غیرنظامی از جمله ماکت سلاح کمری و سه قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی با اشاره به بازداشت این فرد و انتقالش به کلانتری گفت: فرد مذکور به کلانتری منتقل و پس از گزارش نویسی های مرتبط به دلیل جعل عنوان مامور در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید