رئیس سازمان صداوسیما گفت: برنامه یکی از شبکه‌های اصلی ما در شبکه‌های اجتماعی حدود ۸۰ میلیون بازدید داشت.

ادعای رئیس صداوسیما درباره بازدید نوروزی از برنامه های صداوسیما
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان صداوسیما گفت: برنامه یکی از شبکه‌های اصلی ما در شبکه‌های اجتماعی حدود ۸۰ میلیون بازدید داشت که نشان می‌دهد باید به استقبال مخاطبان در بسترهای مختلف توجه کرد.

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره برنامه‌های صداوسیما در فصل تابستان، اظهار کرد: آمار قابل‌توجه و امیدبخشی از استقبال مخاطبان از برنامه‌های رسانه ملی داشتیم که در هفته اول نوروز امسال در قیاس با برنامه‌های سال قبل همین بازه زمانی حدود ۸ درصد افزایش مخاطب را ثبت کرد.

وی افزود: علاوه بر این، استقبال از برنامه‌های صداوسیما در فضای مجازی هم قابل‌توجه است. برنامه یکی از شبکه‌های اصلی ما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها حدود ۸۰ میلیون بازدید داشت که نشان می‌دهد باید به استقبال مخاطبان در بسترهای مختلف توجه کرد.

جبلی اظهار کرد: برای تابستان امسال هم بخش‌های مختلف صداوسیما و حوزه سیاسی، ساختارهای «سیمرغ» و «سیمافیلم» در حال برنامه‌ریزی هستند. دست ما از تولیدات نمایشی پر است و تا آخر سال ۱۴۰۳ جدول پخش مجموعه‌های نمایشی ما تقریباً تکمیل شده است و اکنون برای نوروز و ماه رمضان سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های این سازمان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در مرحله دوم انتخابات مثل مرحله اول مناظره کاندیداها را در نظر داریم و از شبکه‌های استانی برای این امر استفاده می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید