یک نماینده مجلس درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: درخصوص این‌که گفته می‌شود این کارهای رژیم صهیونیستی برای این است که پای ایران را به یک درگیری مستقیم و جنگ بکشاند، قطعا و یقینا آنقدر عوامل در جبهه مقاومت هستند که این کار را حتما انجام خواهند داد، اگر لازم هم باشد خود ما این کار را می‌کنیم.

اسرائیل می‌خواهد پای ایران را به درگیری مستقیم باز کند
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، اسماعیل کوثری نمایند تهران، درباره حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت: رژیم اشغالگر قدس طبق کنوانسیون ۱۹۶۱ سازمان ملل یک تخلف بَین انجام داده که تجاوز به یک سرزمین است، زیرا زدن کنسولگری و سفارتخانه مانند تجاوز به یک سرزمین است.

بخش هایی از گفت و گوی کوثری را در ادامه می خوانید:

  • لذا باید در اسرع وقت اعضای اصلی سازمان ملل نشستی داشته باشند و برای این موضوع تصمیم بگیرند، یک برخورد شدید با اقدام‌کنندگان این جنایت که رژیم اشغالگر قدس و در رأس آن نتانیاهو است داشته باشد که البته این دستور بدون هماهنگی با آمریکا نمی‌تواند باشد.
  • اگر هم دستوری باشد این‌ها برای صدور دستورات از اختیاراتی که دارند سؤاستفاده و قطعا وتو می‌کنند. اما این باید در تاریخ بماند و برای آزادی‌خواهان جهان و کشورهای مستقل ثابت شود این‌ها چه جنایت‌هایی این روزها در غزه و فلسطین انجام می‌دهند و طبق همان چیزی که خودشان مصوب کردند و قانون نوشتند خودشان تخلفات مشهودی می‌کنند و در نهایت باید برای این رژیم اشغالگر قدس تصمیم قاطعی گرفته شود.
  • ما قطعا این را حق خودمان می‌دانیم که در جای مناسب ضربه‌ای بر پیکره این رژیم اشغالگر زده شود حتما در زمان مناسب این کار را انجام خواهیم داد و بدانند این چنین نیست که بیایند دست به هرکاری بزنند و هر کاری دلشان خواست انجام دهند و ما ساکت بنشینم و نگاه‌شان کنیم که هر غلطی بکنند و پاسخگو نباشیم. ما قطعا این کار را با تصمیماتی که مسئولین خواهند گرفت، انجام خواهیم داد.
  • درخصوص این‌که گفته می‌شود این کارهای رژیم صهیونیستی برای این است که پای ایران را به یک درگیری مستقیم و جنگ بکشاند، قطعا و یقینا آنقدر عوامل در جبهه مقاومت هستند که این کار را حتما انجام خواهند داد، اگر لازم هم باشد خود ما این کار را می‌کنیم.
  • حتی آمریکایی‌ها آتش بس اولیه را وتو کردند اما در دومی ممتنع دادند یعنی به آن قانونی که حتی آنجا تصویب شد این‌ها عمل نمی‌کنند به خاطر این که عواملی در خود آمریکا به هیچ وجه نمی‌گذارند این کار انجام شود از آن طرف هم کمک می‌کنند با موشک‌های ۲ پوندی و ۹۰۰ کیلومتری این جنایت‌ها را انجام دهند.
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید