محمدرضا احمدی گزارشگر صداوسیما در فرودگاه کانادا در حال بازگشت به ایران با سوالات چالشی یک فرد مواجه شد که منجر به درگیری خانواده این مجری تلویزیون با این فرد شد این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

درگیری خانواده محمدرضا احمدی گزارشگر با یک فرد درفرودگاه کانادا

به گزارش سلام نو، محمدرضا احمدی متولد ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران، گزارشگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری و مدیریت ورزشی می باشد که با گزارشگری وارد تلویزیون شد سپس به رادیو رفت و حالا مجری ورزشی هم است.

در محله تجربی و خیابان دربند متولد شد و از همان دوران کودکی همزمان که فوتبال بازی می کرد گزارش آنرا هم انجام می داد و به شدت مورد تشویق قرار می گرفت.

سال ۱۳۷۸ وقتی تنها ۱۷ سال داشت به مراسم ختم مادر یکی از فوتبالیست رفت و آنجا بود که با اصرار از یک خبرنگار شماره ای از صدا و سیما گرفت تا برود و تست بدهد.

در نهایت رفت اما بخاطر صدای دورگه ای که داشت رد شد.

او که در تصمیم خود برای گزارشگری مصمم بود بعد از طی دوره های آن در باشگاه خبرنگاران سال ۱۳۸۲ دوباره برای تست به گروه ورزش رفت و اینبار قبول شد.

بعد از قبولی، رادیو جوان که نیاز به یک نیروی جدید ورزشی داشت او را جذب کرد و محمدرضا از یک برنامه تولیدی به برنامه زنده، سردبیری و تهیه کنندگی رسید.

احمدی بعد از تجربیات موفق در رادیو سال ۱۳۸۹ وارد تلویزیون شد و با گزارش بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ که در سبک و لحن جدید بود دل مردم را بدست آورد.

محمدرضا احمدی در سال ۹۰ – ۸۹ بعد از اینکه وارد تلویزیون شد ازدواج کرد خودش می گوید گفتم بگذار اول معروف شوم بعد ازدواج کنم.

حالا ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام نفس است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید