سرانجام با گذشت ۷سال از وقوع این جنایت خونین رد متهم در یکی از روستاهای زاهدان گرفته شد و با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز این متهم فراری دستگیری و اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

مرد جوان جلوی چشمان زنش به قتل رسید + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا کارگر جوان که در جریان اختلاف مالی صاحب کارش را در خانه اش به قتل رسانده ومتواری شده بود پس از ۷ سال زندگی مخفیانه سرانجام در زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

رسیدگی به این  پرونده از سال ۹۵ با قتل مرد جوانی مقابل چشمان همسرش  در یکی از محله های کرج شروع شد.

زن جوان درباره ی این حادثه به کارآگاهان گفت: در جریان درگیری همسرش با کارگرش وارد اتاق پذیرایی شدم ناگهان کارگر با چاقویی که در دست داشت ضربه هایی به همسرم زد و بعد با حمله به من و ضربه ای که به بازویم زد دریک چشم بر هم زدن از خانه فرار کرد.

همسرم غرق در خون بود و بعد از رساندن به بیمارستان خبر مرگ او را به من دادند . کارگر متواری خیلی زود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

سرانجام با گذشت ۷سال از وقوع این جنایت خونین رد متهم در یکی از روستاهای زاهدان گرفته شد و با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز این متهم فراری دستگیری و اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

متهم پس از بازجویی و اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود درباره ی انگیزه جنایتش مدعی شد: پس از پروژه ای که با صاحب کارم در یکی از شهرهای شمالی داشتم با او به کرج آمدم از او پول خواستم اما او گفت که پولی ندارد و فقط می تواند هزینه رفت و آمد مرا به خانه ام بدهد بر سراین موضوع جرو بحث کردیم  نمی‌دانم چه شد که با چاقویی که همراه بود ضربه ای به او زدم که بعد همسر او وارد شد و برای فرار ضربه ای به بازوی او زدم و فرار کردم دراین مدت کابوس مرگ به دنبالم بود من قبول دارم که مرتکب قتل شدم اما هرگز از قبل نقشه قتل او را نداشتم به خاطر گرفتن حقوقم با مقتول درگیر شدم .

ای کاش، هیچ وقت جاقو نداشتم.

بنا بر این گزارش، پسر جوان پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی کرج قرار گرفته است.

پ
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید