این جنبش فلسطینی همچنین از همه فلسطینی ها در سراسر سرزمین های فلسطینی به ویژه سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸، کرانه باختری رود اردن و بیت المقدس خواست برای مقابله با توطئه های پلید رژیم صهیونیستی در زمینه بیرون راندن آنها از خاک و سرزمینشان از طریق طرح های مختلف مانند وطن جایگزین با برادرانشان در نوار غزه متحد شوند.

صهیونیست‌ها جایی در سرزمین ما ندارند

جنبش مجاهدین فلسطین به مناسبت روز زمین، بر پایبندی به حفظ سراسر خاک فلسطین و ناکام گذاشتن سیاست اشغالگران صهیونیست برای نابودی هویت اسلامی و عربی آنها تأکید و اعلام کرد: صهیونیست‌ها جایی در سرزمین فلسطین ندارند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد: امسال روز زمین در حالی فرا می رسد که ملت فلسطین در داخل سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ علیه سیاست های اشغالگران برای یهودی سازی، سلب مالکیت اراضی و املاک و نابودی هویت آنها در الجلیل، المثلث و نقب قیام کرده اند.

در این بیانیه تأکید شد: امسال و در روز زمین، حملات صهیونیست ها و حامیانشان علیه ملت و سرزمین فلسطین تشدید شده است و به ویژه نوار غزه در معرض شدیدترین و زشت ترین عملیات نسل کشی و پاکسازی نژادی تاریخ معاصر قرار گرفته است.

این جنبش مبارز فلسطینی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی و جهاد و مقاومت قهرمانانه غزه ادامه طبیعی قیام در روز زمین و بیانگر تأکید فلسطینی ها بر مقوله خاک و هویتشان با وجود سیاست های رژیم صهیونیستی علیه بقای فلسطینی ها در داخل سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ و هر مکان دیگری است. عملیات طوفان الاقصی و روز زمین، نمونه هایی از ارتباط فلسطینی ها با خاک، ملت و آرمان‌شان است. این امر نشان می دهد که با وجود گذشت سالیان طولانی و تشدید آلام و رنج ها،فداکاری‌ها و مساله فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد.

جنبش مجاهدین فلسطین افزود: ما سراسر خاک فلسطین را متعلق به فلسطینی ها می‌دانیم و تأکید می‌کنیم که صهیونیست ها هیچ جایی در سرزمین ما ندارند و سیاست‌های دشمن برای نابودی هویت اسلامی و عربی ملت فلسطین هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

این بیانیه تصریح کرد: مقاومت ملت فلسطین در غزه، تأکید بر پایداری و چنگ زدن به خاک و سرزمین خودشان و حقی است که روز زمین آن را جاودانه کرده است.

این جنبش فلسطینی همچنین از همه فلسطینی ها در سراسر سرزمین های فلسطینی به ویژه سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸، کرانه باختری رود اردن و بیت المقدس خواست برای مقابله با توطئه های پلید رژیم صهیونیستی در زمینه بیرون راندن آنها از خاک و سرزمینشان از طریق طرح های مختلف مانند وطن جایگزین با برادرانشان در نوار غزه متحد شوند.

جنبش مجاهدین فلسطین همچنین اعلام کرد: جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه نوار غزه، بهای تمسک فلسطینی ها به سرزمینشان و مخالفت با همه طرح های مشکوک علیه آنهاست. از این رو لازم است همه فلسطینی ها، با اتخاذ یک موضع واحد علیه رژیم اشغالگر به طور گسترده و فراگیر قیام کنند و بدانند که دامنه جنایات این رژیم فقط به نوار غزه و مردم مقاومت محدود نخواهد شد.

این جنبش مبارز فلسطینی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که راه مبارزه مسلحانه و رویارویی، بهترین راه برای آزادی فلسطین و اخراج اشغالگران غاصب از سرزمین مان است و هر اندازه که چالش ها تشدید شود و مجبور به دادن هزینه شویم سلاح هایمان را زمین نخواهیم گذاشت.

جنبش المجاهدین در پایان با درخواست از نیروهای مقاومت امت اسلامی و عربی برای تشدید عملیات ضد صهیونیستی – آمریکایی و حمایت بیشتر از ملت فلسطین، از آزادگان جهان نیز خواست این رژیم را برای توقف جنایاتش علیه فلسطینی ها تحت فشار قرار دهند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید