در این مأموریت ضمن انجام اقدامات درمانی لازم با پایش مداوم علائم حیاتی در کمترین زمان ممکن مصدومان با بالگرد از بیمارستان امام حسین علیه‌السلام اهرم تنگستان به بیمارستان سوانح و سوختگی چرومی گناوه انتقال داده شدند.

مصدومیت دو نفر در بوشهر بر اثر انفجار گاز پیک‌نیک +‌ عکس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در پی انفجار گاز پیک نیک در منزل مسکونی ۲ نفر مصدوم و دچار سوختگی شدند که با بالگرد به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه منتقل شدند.

به گزارش سلام نو سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی اورژانس استان بوشهر اظهار داشت از 24 اسفند طرح نوروزی این مجموعه آغاز شده و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به انفجار گاز پیک‌نیک در منزل مسکونی در تنگستان گفت: در این انفجار 2 آقا 33 و 41 ساله دچار سوختگی شدند که عملیات امدادی برای نجات آنان آغاز شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه در این مأموریت از امداد هوایی و بالگرد استفاده شد گفت: با توجه به اهمیت زمان انتقال مصدومان در این نوع مأموریت، بالگرد اورژانس هوایی بوشهر برای نجات جان بیماران به پرواز درآمد.

موسوی ادامه داد: در این مأموریت ضمن انجام اقدامات درمانی لازم با پایش مداوم علائم حیاتی در کمترین زمان ممکن مصدومان با بالگرد از بیمارستان امام حسین علیه‌السلام اهرم تنگستان به بیمارستان سوانح و سوختگی چرومی گناوه انتقال داده شدند.

مصدومیت دو نفر در بوشهر بر اثر انفجار گاز پیک‌نیک +‌ عکسمصدومیت دو نفر در بوشهر بر اثر انفجار گاز پیک‌نیک +‌ عکسمصدومیت دو نفر در بوشهر بر اثر انفجار گاز پیک‌نیک +‌ عکسمصدومیت دو نفر در بوشهر بر اثر انفجار گاز پیک‌نیک +‌ عکس

انتهای پیام/190/.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید