برای انتخاب بهترین یخچال فریزر باید خیلی موارد را در نظر بگیرید تا کمتر یخچال فریزر شما نیازمند تعمیر شود و شما را به دردسر نیندازد. معیارها و ملاک‌های زیر را برای انتخاب یخچال در نظر داشته باشید.

معرفی بهترین برندهای یخچال ایرانی از نظر تعمیرکاران

یخچال فریزر یکی از مهم ترین لوازم خانگی در هر خانه ای که در زمان انتخاب و خرید باید تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید تا خرید خوبی داشته باشید. موقع خرید یخچال فریزر، علاوه بر مدل و ظرفیت آن، برند نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید» لازم به ذکر است بدانید این لیست براساس استفاده از تجربه تعمیرکاران انواع برندهای یخچال در گروه فنی سنتر نگارش و منتشر شده است. از این رو برای آشنایی بیشتر با فنی سنتر و همچنین ثبت درخواست تعمیر یخچال مشهد روی لینک داده شده کلیک کنید.

انتخاب بهترین برند یخچال، در میان انواع برندهایی که در بازار وجود دارند، اصلا کار ساده‌ای نیست، چرا که اکثر یخچال فریزرها با توجه به استاندارد جهانی ساخته می‌شوند. با این حال، در این بخش تعدادی از بهترین برند یخچال فریزر ایرانی و خارجی که درصد رضایت بالایی از سمت کاربران را کسب کرده‌اند معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با معیارهای مهم در انتخاب یخچال مناسب

برای انتخاب بهترین یخچال فریزر باید خیلی موارد را در نظر بگیرید تا کمتر یخچال فریزر شما نیازمند تعمیر شود و شما را به دردسر نیندازد. معیارها و ملاک‌های زیر را برای انتخاب یخچال در نظر داشته باشید.

  • ابعاد فضایی که در اختیار داریم: اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، باید یخچال فریزری را انتخاب کنید که در فضای مورد نظر خانه جا شود. وگرنه بعدا مجبور می‌شوید دکوراسیون را بهم بریزید یا یخچال فریزر را در جای دیگری از خانه جای دهید و مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود.
  • ظرفیت یخچال و تعداد افراد خانه: یخچال‌ها گنجایش‌ مختلفی دارند و هرچه گنجایش یخچال بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. برای خانواده‌های کم جمعیت، یخچال‌های کمبو یا بالا پایینی انتخاب بهتری هستند چون هم قیمت پایین‌تری داشته و هم فضای کمتری را می‌گیرند و از فضا به بهترین نحو استفاده می‌شود. برای خانواده‌های پرجمعیت، یخچال‌ فریزرهای دوقلو خیلی بهتر خواهند بود؛ چرا که تعداد کشوها و طبقات بیشتر است و راحت‌تر مواد غذایی خانواده در داخل آن‌ها جا می‌شود.
  • تعداد طبقات: در انتخاب یخچال مناسب تعداد طبقات نیز خیلی مهم است! اگر مواد غذایی زیادی را می‌خواهید ذخیره کنید، باید تعداد طبقه‌ها و ارتفاع آن‌ها به اندازه کافی باشد.
  • نوع موتور یخچال: یخچال‌های امروزی اکثرا از موتور اینورتر استفاده می‌کنند. این مدل موتور هزینه انرژی کمتری داشته و صدای کمتری تولید می‌کند. کمتر هم پیش می‌آید که این مدل یخچال‌ها نیاز به تعمیر داشته باشند.
  • برند یخچال فریزر: یکی دیگر از معیارها برای انتخاب بهترین یخچال فریزر، برند یخچال است. بهترین مارک یخچال ایرانی از نظر خیلی از تعمیرکاران و کاربران، برند امرسان، پاکشوما و جی پلاس است و بهترین یخچال ایرانی را هم از میان همین برندها به سادگی می‌توان پیدا کرد. در میان بهترین برندهای خارجی نیز، اسمگ، دوو، سامسونگ و ال جی هستند.

بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی

یخچال فریزر هیمالیا

معرفی بهترین برندهای یخچال ایرانی از نظر تعمیرکاران

هیمالیا هم از برندهای قدیمی ایرانی در تولید یخچال و فریزر است. یخچال‌های هیمالیا با داشتن سیستم هوشمند عیب‌یابی و تنظیم دما، فیلترهای تهویه و رفع بوی بد و همچنین فیلترهای ضد میکروب و تصفیه آب از فناوری روز دنیا بهره مند هستند.

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A ، سیستم هوشمند عیب‌ یابی، فیلترهای تصفیه آب، رفع بوی بد، ضد میکروب نانو، نمایشگر لمسی، ظرفیت بالا

یخچال فریزر اسنوا

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A ، طراحی شیک، نمایشگر سیستم سرمایش الکترونیک، یخ‎‌ ساز اتوماتیک، فیلتر تصفیه آب، ظرفیت بالا

یخچال فریزر الکترو استیل

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی پایین، استفاده از فناوری نانو، سیستم خنک کننده با یون سبز، فیلتر تصفیه آب، سیستم انجماد سریع، سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم نوفراست

یخچال فریزر امرسان

یخچال‌های امرسان با توجه به کیفیت قابل قبولی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و از این جهت کاملا به صرفه هستند. طراحی یخچال‌های امرسان ساده و شیک است. ضمانت و خدمات پس از فروش یخچال‌های امرسان 30 ماهه است و قطعات آن ارزان و در دسترس هستند. این یخچال‌ها مصرف انرژی بهینه هم دارند و رده A و B را در برچسب انرژی از آن خود کرده‌اند.

از معایب یخچال فریزر امرسان هم می‌توان به سر و صدای نسبتا زیاد و مشکلاتی در قسمت یخ‌ساز و همچنین یکنواخت نبودن سرمادهی آن‌ها اشاره کرد. البته همه مدل‌های یخچال امرسان این مشکلات را ندارند.

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه، یخ ‌ساز، ظرفیت بالا، سیستم هوشمند برودتی

یخچال فریزر جی پلاس

معرفی بهترین برندهای یخچال ایرانی از نظر تعمیرکاران

یخچال‌های جی پلاس بیشترشان مجهز به نمایشگر هستند. آپشن‌هایی مثل بهینه ساز هوشمند دما، سیستم پخش و گردش هوای تازه درون یخچال، فناوری فرش باکس برای تنظیم رطوبت با مواد غذایی را می‌توانید به وسیله آن نمایشگر تنظیم کنید. طراحی مدرن یخچال‌های جی پلاس و تنوع زیاد در محصولات و امکانات به‌روز به علاوه قیمت مناسب نسبت به امکانات آن رضایت تعداد زیادی از مشتریان این برند یخچال را جلب کرده است.

البته برند جی پلاس نمایندگی‌های زیادی ندارد و این باعث کم‌بازده شدن خدمات پس از فروش این برند شده. صدای نسبتا زیاد یخچال و گرمای زیاد بدنه آن در هنگام کار کردن هم از دیگر معایب یخچال‌های جی پلاس است. بیشتر مدل‌های یخچال جی پلاس هم یخ‌ساز اتومات ندارند.

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A++ ، طراحی شیک، نمایشگر، فرش باکس، سیستم گردش هوای درونی، هشدار تغییر دما، موتور اینورتر

یخچال فریزر پاکشوما

 امکانات و ویژگی‌ها:

سیستم گردش هوای چند گانه، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، محفظه انجماد سریع، سیستم عیب یابی هوشمند، یخ ساز دستی، سیستم نوفراست

یخچال فریزر استیلون

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A ، سیستم هوشمند سرمایش، فیلترهای چند کاره، ظرفیت بالا

یخچال فریزر دیپوینت

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده B ، سیستم انجماد سریع، موتور اینورتر، نوفراست، ظرفیت بالا

بهترین برند یخچال و فریزر خارجی

یخچال فریزر سامسونگ

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A++ ، طول عمر بالا، سیستم سرمایش هوشمند، عیب‌ یابی هوشمند، پنل دیجیتال لمسی و کنترل از راه دور، فیلترهای کربن و ضد میکروب، تصفیه هوای داخلی، بدون صدا، ظرفیت زیاد

یخچال فریزر ال جی

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A++ ، طول عمر بالا، سیستم سرمایش هوشمند، عیب‌ یابی هوشمند، پنل دیجیتال لمسی، فیلترهای کربن و ضد میکروب، تصفیه هوای داخلی، بدون صدا، ظرفیت زیاد

یخچال فریزر دوو

معرفی بهترین برندهای یخچال ایرانی از نظر تعمیرکاران

امکانات و ویژگی‌ها:

مصرف انرژی بهینه رده A و A+ ، قمیت نسبتا مناسب، سیستم سرمایش هوشمند، عیب‌ یابی هوشمند، پنل دیجیتال لمسی، فیلترهای کربن و ضد میکروب، تصفیه هوای داخلی و یخ ساز اتوماتیک، ظرفیت بالا

یخچال فریزر بوش

امکانات و ویژگی‌های:

میزان مصرف کم انرژی، قدرت بی‌نظیر در انجماد مواد غذایی، مجهز بودن به سیستم خنک کننده مدرن برای جلوگیری از یخ زدن مواد غذایی، سنسور Fresh Sense، فناوری چرخش هوای سرد، بدون صدا

یخچال فریزر جنرال الکتریک

امکانات و ویژگی‌ها:

 طول عمر بالا، یخ ساز اتوماتیک پیشرفته، حالت تعطیلات یا Vocation، حالت Power Freeze، حالت Power Fridge، تنظیم دمای دلخواه یخچال و فریزر به صورت جدا گانه، سنسور تشخیص باز بودن درب، سنسورهای تشخیص دما محیطی، سیستم عیب یابی برای تشخیص خطا، پخش سرما در تمام محیط یخچال، ظرفیت بالا

بیشتر بخوانید» برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مشهد به صورت حضوری روی لینک داده شده کلیک کنید.

منبع

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید