بهرام رادان بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش در کنار کالسکه فرزندش منتشر کرد.

بهرام رادان و همسرش در کنار کالسکه پسرشان + فیلم

به گزارش سلام نو، بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران، بازیگر سینما و تئاتر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد.

بهرام رادان در شهر تهران بعنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری به دنیا آمده است، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و 2 خواهر و 1 برادر دارد.

بعد از خدمت سربازی وقتی 21 ساله بودم بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می گشتم تا اینکه چشمم به آگهی کلاس های بازیگری «هیوا فیلم» خورد.

گوشی را برداشتم و زنگ شدم و بعد هم خیلی سریع سر از کلاس ها در آوردمسر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم «شور عشق» به من داده شد که روی نقش کیان تمرکز کنم، نقشی که فکر می کردم دو تا دیالوگ بیشتر ندارد.

غافل از اینکه یکی از دو نقش اصلی فیلم بود به این ترتیب با این فیلم سال 1379 در 21 سالگی اولین بار جلوی دوربین رفتم.

رادان سپس برای بار دوم در فیلم «آواز قو» بازی کرد که این فیلم در سال 1379 مصادف با گشایش های سیاسی دوره اصطلاحات به شدت به چشم آمد.

اما شهرت او با فیلم «شمعی در باد» به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال 1382 شروع شد که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را گرفت.

در نهایت بهرام رادان روز 13 فروردین 1401 خبر ازدواج خود با همسرش مینا مختاری فشن بلاگر و از طراحان لباس شناخته شده در فضای مجازی را رسانه ای کرد.

بعدا مشخص شد آقای بازیگر از سه سال قبل با این خانم در رابطه عاشقانه ای بود و در نهایت تصمیم به علنی کردن رابطه خود گرفتند.

رادان

رادان

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید