صادقی بر ضرورت پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و ادامه راه این عزیزان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: امنیت و آسایش کنونی را مدیون خون شهیدانی هستیم که با خون پاک خود ارزش‌های اسلام را حفظ و جانشان را در راه اسلام تقدیم کردند.

وصیتنامه شهدا؛ چراغ راه ملت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم میلاد حیدری با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و سایر مسئولان لشگری و کشوری و استانی در زادگاهش روستای وینسار ابن شهرستان برگزار شد.

سردار حسین‌رضا صادقی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه قرآن و اسلام پرداخت و اظهار داشت: شهیدان همواره زنده هستند، هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهید جایگاه ویژه‌ای دارد و والاترین مقام برای شهداست، گفت: توجه به وصیت نامه شهدا به عنوان چراغ راه ملت اهمیت بالایی دارد و آنچه در تمام وصیت نامه شهدا مشترک بوده، پیروی از ولایت فقیه و آرزوی شهادت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شهید حیدری نیز همواره آرزوی شهادت را داشت، شهدا با نثار جان و خون خود باعث حفظ انقلاب و ارزش‌ها شدند، به همین خاطر باید قدردان و ادامه‌دهنده راه این بزرگواران باشیم.

صادقی بر ضرورت پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و ادامه راه این عزیزان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: امنیت و آسایش کنونی را مدیون خون شهیدانی هستیم که با خون پاک خود ارزش‌های اسلام را حفظ و جانشان را در راه اسلام تقدیم کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما همواره مدیون خون پاک شهدا هستیم چراکه آنان اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بیفتد و ما امروز در سایه امنیت زندگی می‌کنیم.

شهید میلاد حیدری نماد قهرمانی و افتخار کردستانی‌ها

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید حیدری نماد قهرمانی و افتخار بزرگ استان و شهرستان ماست که به دست خبیث‌ترین دشمنان بشریت و خدا؛ صهیونیست‌های خبیث به شهددت رسید

خلیل فعله‌گری، فرماندار شهرستان قروه نیز در توصیف جایگاه و اهداف شهدا گفت: حفظ دستاوردهای نظام و ادامه راه شهدا و پشتیبانی از جبهه مقاومت خواسته شهید حیدری بود.

تعدادی از اهالی روستا نیز با یادآوری خاطراتی از این شهید مدافع حرم گفتند شهید حیدری بسیار گشاده‌رو و خانواده‌اش را دوست داشت، همواره آرزوی شهادت داشت و خود را مدافع انقلاب می‌دانست.

در ادامه این مراسم با ذکر مصیبت ائمه اطهار و مداحی، یاد و خاطره شهید حیدری گرامی داشته شد. تجلیل از مادر و همسر این شهید والامقام پایان‌بخش این مراسم معنوی بود.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ میلاد حیدری، فرزند رشید کردستان از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که شامگاه جمعه 11 فروردین ماه 1402 در سن 32 سالگی در حومه دمشق، توسط نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع حرم متولد سال 1370 و اصالتا اهل وینسار قروه کردستان بود که در شهر باقرآباد قرچک زندگی می‌کرد و از این شهید مدافع حرم 2 فرزند دختر 6 ساله و پسر 3 ساله به نام‌های حلما و محمد به یادگار مانده است.

انتهای پیام/486/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید